قدس آنلاین یزد - معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در همايش "اصناف، پليس و امنيت"، يکي از اقشار مورد اعتماد مردم جامعه را اصناف برشمرد و گفت: همکاري اصناف و پليس، ضريب امنيت جامعه را بالا مي برد

همکاري اصناف و پليس، ضريب امنيت جامعه را بالا مي برد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، دکتر "محمدعلي طالبي" با بيان اينکه رويکرد ناجا از "بعد امنيتي" به "بعد اجتماعي" تغيير پيدا کرده است اظهارداشت : يکي از ابعاد اين رويکرد، تمرکز بر روي مشارکت مردم در تامين امنيت است.

وي افزود: امروز وقتي صحبت از امنيت پايدار مي کنيم يعني امنيتي که در آن همه ي شاخص ها ديده شده باشد و مهمترين عامل ايجاد امنيت پايدار، بستگي به حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم دارد.

وي رويکرد ناجا را به سمت و سوي جلب و جذب مشارکت مردمي در تامين امنيت دانست و گفت: اين رويکرد، متکي به جايگاه ناجا در نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

دکتر طالبي يکي از مهمترين شاخصه هاي ناجا را مردمي بودن اين سازمان برشمرد و تصریح کرد: افتخار ناجا اين است که نيرويي مردمي، از دل مردم و با مردم است.

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد گفت: در چنين شرايطي هر برنامه ريزي که از سوي پليس، در جهت جلب و جذب مشارکت مردمي  انجام شود قرين موفقيت خواهد بود.

وي در ادامه افزود: در سطح جامعه اقشار و گروه هايي داريم که حضورشان بين مردم بسيار ارزشمند است و از آنها به عنوان سرمايه اجتماعي و نقاط قوت يک جامعه مي توان نام برد؛ اصناف يکي از کانون هاي برخوردار از اين سرمايه اجتماعي است.

دکتر طالبي، يکي از اقشار مورد اعتماد مردم در جامعه را اصناف برشمرد و گفت: همکاري اصناف و پليس، ضريب امنيت جامعه را بالا مي برد.

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در خاتمه ضمن قدرداني از تشکيل همايش اصناف، پليس و امنيت خاطر نشان ساخت: اميدواريم اين روند تعاملي بين پليس و اصناف در استان يزد روند رو به رشدي را داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.