رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مسئولان دولتی از آمدن چند هیئت خارجی قند در دلشان آب نشود، این‌ها همان کسانی هستند تا مدتی قبل به کشور فشار وارد می‌کردند.

مسئولان ‌از حضور چند هیئت خارجی قند در دلشان آب نشود/مقام معظم رهبری با هوشمندی دست خالی غربی‌ها و آمریکایی‌ها را افشا کردند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در یادواره شهدای روحانی خمینی‌شهر گفت: مسئولان نظام و دولت باید موقعیت خود را در انقلاب و شرایط کنونی کشور اثبات کنند که در کجا و در چه نقشی قرار دارند.

وی با تأکید بر این‌که قله روحانیت در شرایط کنونی مرجعیت کشور است و رسالت آنان بسیار سنگین‌تر از گذشته است، افزود: هر چه همه خوبان دارند در وجود مقام معظم رهبری جمع شده است؛ بر اساس عدل و انصاف مقام معظم رهبری بهترین گزینه برای رهبری نظام هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عامل موفقیت و تدوام نظام و انقلاب است، خاطر نشان کرد: هدایت و فرمان‌دهی ولایت فقیه است که سوریه را به عنوان خط مقدم علیه دشمن حفظ کرده و عراق را در مقابل نفوذ آمریکا محفوظ نگه داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر دیپلمات‌های ما در مذاکرات هسته با قدرت حرف می‌زنند ناشی از اقتدار مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: اگر آمریکا می‌توانست و در قدرت خود می‌دید یک لحظه در حمله به ایران درنگ و صبر نمی‌کرد.

تقوی تصریح کرد: آمریکا می‌داند اگر به ایران حمله کند تمام تجهیزات نظامی‌اش در خلیج فارس منهدم خواهد شد و از تهران، پایتخت رژیم صهیونیستی مورد اصابت موشک‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: قدرت و اقتدار امروز ما باعث شده ما به فن‌آوری هسته‌ای دست پیدا کنیم، اگر این قدرت و اقتدار وجود نداشته باشد دولت‌های غربی و آمریکا به حرف ما توجه نمی‌کنند بنابراین باید با اقتدار وارد میدان شویم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و دولت‌های غربی برای نفوذ به کشور 10 الی 15 سال زمان نیاز دارند، اذعان داشت: مقام معظم رهبری با هوشمندی دست خالی غربی‌ها و آمریکایی‌ها را افشا کردند.

وی با تأکید بر این نکته که مسئولان دولتی ما نباید از لبخند وزیر آمریکا خوشحال شوند و از تهدیدات آن‌ها هراس داشته باشند، اضافه کرد: دولت‌های غربی و آمریکایی به دنبال مهار ما هستند تا در کشور یمن، عراق و سوریه اثرگذار نباشیم.

تقوی با اشاره به اینکه راهکار اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راهکار نجات ماست، تأکید کرد: مسئولان دولتی از آمدن چند هیئت خارجی قند در دلشان آب نشود، این‌ها همان کسانی هستند که تا مدتی قبل به کشور فشار وارد می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که دولت، مجلس و ملت باید متحد و همراه و همدل باشند، بیان داشت: ما کاملاً از مشکلات امروز کشور آگاه هستیم، کشور ما مثل همه کشورها مشکل دارد ولی باید مشکلاتمان را خودمان برطرف کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خطاب به بعضی از افراد داخلی و مسئولان یادآور شد: تشرهای غربی‌ها و آمریکایی‌ها باعث هراس و ترس شما نشود، روحانیت باید مردم را به روحیه شجاعت دعوت کند و با نشاط در صحنه نگه دارد.

وی با بیان این‌که امروز مهم‌ترین وظیفه روحانیت این است که مردم را با نشاط  و امید در صحنه نگه دارد، اظهارکرد: هر کسی حرفی بزند که باعث ناامیدی مردم شود خائن به خون شهداست.

تقوی با اشاره به این‌که خمینی‌شهر منبع استعدادها و نیروهای انسانی توانمند و متعدد است، تصریح کرد: رزمندگان و سرداران خمینی‌شهر در زمان دوران دفاع مقدس به عنوان خط شکن نقش اثرگذار و مهمی داشتند.

وی با تأکید بر این‌که گنجینه‌ای از نیروهای انسانی در شهرستان خمینی‌شهر وجود دارد، خاطر نشان کرد: مسئولان استان و شهرستان باید برای مردم انقلابی کار و تلاش خود را مضاعف کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که اعتقاد دارم هر مسئولی که در خدمت به مردم بهانه‌تراشی کند مورد مؤاخذه و جوابگویی شهدا قرار خواهد گرفت، گفت: امروز بستر خدمت برای مسئولان نظام و دولت فراهم است.

وی در ادامه افزود: عافیت‌طلبی و سر در لاک خود فرو بردن برای مسئولان دولت گناه بزرگی محسوب می‌شود، مسئولان دولت و نظام در مقابل تک تک خانواده شهدا جواب‌گو هستند.

تقوی با اشاره به تعداد و آمار شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس اذعان داشت: روحانیت در همه عرصه انقلاب و نظام به وظیفه خود عمل کرده است و در شرایط کنونی کشور نیز شرایط و فصل استراحت و آرامش برای مسئولان کشور نیست.

وی با اشاره به این‌که در گذشته بازدیدهای متعددی از محل مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر داشتم، تأکید کرد: پیشنهاد ما این است که مصلی جدید خمینی‌شهر در محل فعلی ساخته شود و مسئولان شهرستان خمینی‌شهر تلاش کنند تا مصلی نماز جمعه جدید ساخته شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که مصلی فعلی نماز جمعه خمینی‌شهر بیشتر به یک سوله فلزی که مقاومت لازم را ندارد شباهت دارد، بیان کرد: از مسئولان شهرستان می‌خواهم محلی فعلی و اراضی مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر را به عنوان منطقه فرهنگی اعلام کنند.

وی در این مراسم ضمن تعهد اجرای طراحی محل مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر توسط طراحان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خواستار شد و تصریح کرد: در نخستین مرحله برای شروع کار عملیات عمرانی و ساخت 5 میلیارد ریال متعهد و حمایت مالی خواهیم داشت.

تقوی با تأکید براین‌که مسئولان استان و شهرستان، خیرین و مردم خمینی‌شهر باید در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: امام جمعه خمینی‌شهر به عنوان محور حرکت عمرانی ساخت مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر قرار دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.