نماینده مردم تهران در مجلس گفت: راندمان بررسی طرح اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی بالا نخواهد بود.

راندمان بررسی طرح اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی بالا نیست
به گزارش قدس آنلاین، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام گفت: از گزارش کمیسیون ویژه برجام متأسفانه آنچنان که باید در این طرح استفاده نشد چرا که طرح زمانی تدوین شد که هنوز گزارش در مجلس قرائت نشده بود.

*بهتر بود طرح اجرای برجام از دل گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام بیرون آید

وی افزود: بهتر این بود که اگر قرار است طرحی برای اجرای برجام تهیه شود از دل گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام بیرون آید، به همین دلیل اعضای کمیسیون ویژه برجام از این طرح راضی نبودند و در کل به نظر ما مدیریت خوبی در ارائه طرح اجرای برجام صورت نگرفت.

*اشتباه بزرگتر، ارجاع طرح اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی بود

نوباوه با اشاره به اینکه طرح دوفوریتی طرح قابل توجه و خوبی است، گفت: البته این طرح کمبودهایی نیز دارد ولی اشتباه بزرگتر ارجاع این طرح به کمیسیون امنیت ملی است در حالی که همین کمیسیون پیشنهاد تشکیل کمیسیون برجام را به عنوان یک کمیسیون تخصصی داده است.

*راندمان بررسی طرح اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی بالا نخواهد بود

وی تصریح کرد: حداقل سخنی که درباره ارجاع طرح یک فوریتی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌توان گفت این است که راندمان بررسی در آن بالا نخواهد بود و قطعا اگر طرح به کمیسیون برجام ارجاع می‌شد نتیجه بهتری در پی داشت.

*هیأت رئیسه باید هوشمندانه‌تر در مورد طرح اجرای برجام عمل می‌کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت رئیسه باید هوشمندانه‌تر در مورد طرح اجرای برجام عمل می‌کرد، چرا که گزارش کمیسیون ویژه برجام حاوی نکات مهم و آسیب‌شناسانه درباره برجام است و اگر طرح اجرای برجام نیز به کمیسیون ویژه ارجاع می‌شد کار با تعادل بیشتری جلو می‌رفت.

 

 
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.