رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس «برجام» را برای حفظ و صیانت از حقوق ملت ایران ‌‌‌‌‌دقیق بررسی می‌کند، گفت: بحث‌های مربوط به برجام، مسیر خود را در مجلس شورای اسلامی طی می‌‌کند‌.

مجلس «برجام» را برای حفظ و صیانت از حقوق ملت ایران ‌‌‌‌‌دقیق بررسی می‌کند/‌همت همه مسئولان ‌برای ایجاد رونق اقتصادی و برون‌رفت از رکود‌
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس،‌ علی لاریجانی‌ رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه رسول زرگرپور؛ استاندار اصفهان با رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کردند.

‌رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از توجهات همیشگی آیت‌الله‌ حسین مظاهری، ضمن تحلیل اوضاع داخلی و منطقه‌ای، مهم‌ترین مسئلهٔ کنونی کشور را موضوع اقتصاد و ضرورت رسیدگی سنجیده و همت همهٔ اجزاء نظام برای ایجاد رونق اقتصادی و برون‌رفت از رکود اقتصادی دانست و افزود: در این راستا مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار و برداشتن موانع رونق اقتصادی، قانونی را به تصویب رسانید، ولی به هر صورت، تحقق رونق اقتصادی به همت و عزم همه‌جانبه و آرامش فضای کشور نیاز دارد تا در نتیجه تولیدکنندگان و صنعت‌گران، احساس ریسک بالایی در عرصهٔ سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی موضوع هسته‌ای و برجام را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بحث‌های مربوط به برجام، مسیر خود را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند و بنا‌ست که ‌دستاوردهای مثبت مذاکرات حفظ ‌ و هم با توجه به معادلات صحنه بین‌المللی، از حقوق ملت و مصالح عالیه نظام، به صورت دقیق، صیانت شود.

وی ‌اضافه کرد: بر این اساس به دنبال آن هستیم که با حفظ فضای وفاق و همدلی و رعایت جهات کارشناسی، موضوع هسته‌ای به یک چالش برای کشور تبدیل نشود.

لاریجانی در پایان با اشاره به رفتارهای تند برخی کشورهای منطقه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مسیر ثابت و روشنی را برای ایجاد ثبات در منطقه پیگیری کرده‌ تا جایی که غربی‌ها نیز به این مطلب اعتراف می‌کنند.

‌آیت‌الله‌ حسین مظاهری نیز در این دیدار با تکریم شخصیت رئیس مجلس و تدابیر وی در ادارهٔ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون شرایط کشور در ابعاد گوناگون داخلی و بین‌المللی حساس و با اهمیت است و باید از همه علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب، با درایت و همدلی و عزم جدی برای حل مشکلات استفاده شود تا از این شرایط عبور کنیم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان همچنین برای توفیقات هرچه بیشتر رئیس مجلس شورای اسلامی در خدمت به اسلام و انقلاب دعا کرد‌.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    آقاي لاريجاني بررسي كردن ديگر بس است . چشم بازار را كور كرديد با اين بررسي هايتان . فقط بگوييد اين بررسي ها به چه دردي مي خورد . ضمنا بجنبيد همه دنيا دارند شما را نگاه مي كنند . با اين سرعت لاكپشتي ترسم نرسي به كعبه اي ........