قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در جاده مرند ـ خوی، برخورد دو دستگاه سواری از خود یک کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت.

برخورد پژو ۲۰۶ و روا یک کشته و ۸ زخمی برجای گذاشت
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: در کیلومتر 10 جاده مرند ـ خوی به دنبال برخورد دو دستگاه سواری روا و پژو 206 در ساعت 14:10 و اطلاع ان به مرکز اپراتوری اورژانس 115 شهرستان مرند پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با بروز این حادثه اپراتوری اورژانس 115 مرند پنج دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی، مرند یک و دو، یامچی، کشکسرای و پیام را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اعزامی پس از بررسی صحنه حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی هشت مصدوم حادثه را به بیمارستان مرند اعزام کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این حادثه بنا به تشخیص تکنسین‌های اورژانس 115 مرد حدودا 58 ساله نیز به علت شدت حادثه در دم فوت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: حوادث جاده‌ای انکارناپذیر هست اما می‌توان با انجام اقدامات از جمله بستن کمربند ایمنی و مراعات قوانین راهنمایی رانندگی در شدت صدمات و کاهش حوادث جلوگیری کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.