قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ۱۵۰ پلیس افتخاری به منظور ارتقای سطح امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان سازماندهی شده و در کنار ماموران انتظامی به مردم خدمت می کنند.

مهمترین رویکرد پلیس در برخورد با جرائم، اقدامات اجتماعی، تربیتی و فرهنگی است

سرهنگ سیدمحمد هاشمی درحاشیه همایش پلیس ،امنیت و اصناف که در محل هتل کاملیا شهرستان سبزوار برگزارشد در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود: بر اساس نظر سنجیهای انجام شده میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در سطح شهرستان سبزوار افزایش یافته است.

وی ادامه داد : رویکرد نیروی انتظامی آموزش و پیشگیری از وقوع جرم است لذا یک گروه علمی متشکل از اساتید دانشگاهها تشکیل شده تا بتوان پدیده جرم را در سطح شهرستان به صورت علمی مورد بررسی قرار داد.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین با بیان اینکه در یک ماهه اخیر میزان جرائم در این شهرستان 11 درصد کاهش یافته است تصریح کرد :مهمترین رویکرد پلیس در برخورد با جرائم، اقدامات اجتماعی، تربیتی و فرهنگی است.

ویاظهار داشت : برخورد های نظامی و انتظامی تنها می تواند به عنوان مسکنی زودگذر مشکل جامعه را حل کند و در این زمینه بهترین نسخه برای برخورد با جرم، نوع تربیت اسلامی و دینی است. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.