قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی شهرستان سبزوارگفت: حرکت بر اساس قانون موجب اقتدار می شود و اقتدار پلیس تنها در دست گرفتن سلاح نیست بلکه در همکاری آحاد جامعه با این نیرو است.

حراست از امنیت اخلاقی و فرهنگی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ سید محمد هاشمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر سرپرستی روزنامه قدس سبزوارحضور یافته بود با اشاره به اینکه درسراسرکشورتمام نهادها، ارگانها وهمچنین موسسات با نیروی انتظامی در ارتباط می باشند افزود: پلیس در واقع پاسخگوی مطالبات اجتماعی مردم است و تا کنون نیز عملکردی مطلوب داشته است .

وی با بیان اینکه هدف اصلی نیروی انتظامی در شهرستان سبزوار ارتقای امنیت اجتماعی است، اظهارداشت: مشکلات اجتماعی نباید باری بردوش مردم تحمیل کند وپلیس نیزبا تمام توان بصورت شبانه روز درخیابانها با چشمانی تیزبین هنجارشکنان را رصد می کند.

وی با بیان اینکه حراست از امنیت اخلاقی و فرهنگی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است اضافه نمود: خانواده به عنوان مهمترین رکن در جامعه وظیفه مهمی در تامین امنیت اخلاقی دارد وباید با تبیین مسائل امنیتی فرزندان را از آسیب های اجتماعی حفظ کند.

هاشمی با اشاره به  اینکه نیروی انتظامی سبزوار سعی نموده  است که چابکسازی وانضباط را از درون مجموعه انتظامی  به جامعه بکشاند خاطرنشان کرد: هرگز در مقابل هنجار شکنان کوتاه نخواهیم آمد و قطعا نتیجه ی این بینش رضایت مردم را درپیش خواهد داشت.

وی هفته ی نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای نمایش اقتدارو توانمندی پلیس برای مردم دانست ویادآورشد: وجود امنیت مطلوب دریک شهرستان مرهون همکاری کوچکترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده است که باکنترل رفتاراعضای خانواده همیاروهمکارپلیس می باشند .

رییس پلیس سبزوارهمچنین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ازهیچگونه درگیری نظامی هراسی نخواهد داشت اظهار کرد : اصلی ترین نگرانی این نیرو مقابله با تهاجم فرهنگی است که نسل جوان سریعترمورد هجمه های فرهنگی قرارمی گیرند .

وی با اشاره به سه قتل طی چند ماه گذشته درسبزوار که منجر به دستگیری قاتلان شد خاطرشان کرد: بازار داغ شایعات سبب شد تا زمینه سودجویی و سوء استفاده برخی افراد در سطح شهر فراهم گردد  که خوشبختانه با همکاری مردم اسباب این شایعات از بین رفت و هر سه مجرم طی 10 روز توسط مامورین سختکوش انتظامی شهرستان دستگیر و  تحویل مراجع قضایی  شهرستان داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در عین حال گفت : این نهاد امنیتی در کنار وظایف خود در مبارزه با سوداگران مرگ و هنجار شکنان وظیفه مهمی در مبارزه با مظاهر فساد در جامعه و فضای مجازی دارد ./  انتهای پیام  

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.