قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چندی پیش از سوی هالیود فیلمی تحت عنوان «۳۰۰» بر علیه تاریخ باستان ایران ساخته شد که تنها دستمزد یکی از بازیگران آن برابر بود با معادل کل بودجه یک سال سینمای ایران!

 غرب مدیریت خاموش و پنهانی تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است

به گزارش قدس انلاین، صفار هرندی در مراسم اختتامیه سومین دوره رویش فرهنگی در مشهد گفت: یکی از جنبه های تهاجم فرهنگی از سوی غرب، تخریب تاریخ و فرهنگ غنی ایران است.

وی بیان داشت: یکی از دلایلی که ایران توانایی مقابله با غرب را در حوزه فرهنگی ندارد، در کنار عواملی همچون غفلت ها و سوء مدیریت ها، سرمایه گذاری گسترده کشورهای غربی در این زمینه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این راستا عنوان کرد: باید دانست بی هیچ عنوان ظرفیت فعالیت های غرب با ایران قابل قیاس نیست. چنانکه به عنوان نمونه چندی پیش از سوی هالیود فیلمی تحت عنوان «300» بر علیه تاریخ باستان ایران ساخته شد که تنها دستمزد یکی از بازیگران آن برابر بود با معادل کل بودجه یک سال سینمای ایران!

وی افزود: امروزه دنیای غرب مدیریت خاموش و پنهانی تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است و ظاهرا در هیچ امر فرهنگی ورود پیدا نمی کند، اما با رجوع به آثار تولید شده در راستای تخریب فرهنگ ایرانی_اسلامی و دست های پشت پرده آن می توان به اصل اساسی آنها که عبارت است «سکولاریسم غیر قابل تنازل است» آگاه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.