حجت‌الله ایوبی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جشنواره‌ی «یاس» را توافق با یکی از مجتمع‌های تجاری رامسر، جهت ایجاد مجتمع سینمایی با چهار سالن در یک طبقه دانست.

دستاورد یک جشنواره‌ی سینمایی به روایت ایوبی

به گزارش (ایسنا) ، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدئویی «یاس» در هتل رامسر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به محرومیتی که غرب مازندران دارد، آرزو داشتیم یک جشنواره ملی و بین‌المللی به میزبانی غرب استان برگزار کنیم که این جشنواره در این راستا به مدت شش روز برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته قرار بود این جشنواره در غرب استان برگزار شود ولی به علت نبود آمادگی، این جشنواره در بابل و آمل برگزار شد.

معاون سینمایی وزارت ارشاد تصریح کرد: از آنجایی که جشنواره وارش در شرق و مرکز برگزار می‌شود، لزوم در نظر گرفتن جشنواره‌ای ملی و بین‌المللی برای غرب مازندران احساس می‌شد که به صورت مداوم و مستمر انجام شود و جشنواره یاس در راستای میزبانی غرب استان برگزار شد و سالهای آتی نیز مشابه چنین جشنواره‌های برگزار خواهد شد.

ایوبی با مثبت ارزیابی کردن فیلم‌های اکران شده در طول برگزاری این جشنواره ابراز کرد: مردم از این جشنواره استقبال بسیار خوبی در سه شهر چالوس، رامسر و تنکابن به عمل آوردند و آشتی دوباره مردم با فیلم‌های داخلی صورت گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: سال گذشته در جذب مخاطب و آشتی مردم با سینما و فیلم‌های خارجی رکورد صددرصدی زدیم و بعد از ایران کشور چین قرار دارد که با 36 درصد آنهم با فیلم‌های آمریکایی رکورد زد.

ایوبی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال از نظر فروش بلیط سینما رشد 50 درصدی در سینماها گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.