قدس آنلاین- تبریز:پروفسور عباس علوی، دارنده «نشان تبریز» و دانشمند نامی تبریزی در حوزه پزشکی هسته‌ای گفت: با ایمان و اعتقاد به دانشجویان پرشور و بااستعداد تبریزی، می‌توان به فتح بلندترین قله‌های علمی امیدوار بود.

شیفته فرهنگ و هنر آذربایجان هستم/ «نشان تبریز» را افتخار بی‌نظیر کارنامه خود می‌دانم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، پروفسور علوی پس از دریافت «نشان تبریز» از شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این نشان ارزشمند را یک افتخار بی نظیر در کارنامه خود می‌دانم و خوشحالم  که امروز، با چنین فضای بی نظیری مواجه می‌شوم.

استاد دانشگاه پنسیلوانیا با اشاره به عشق و دلدادگی خود به شهر تبریز گفت: با وجود جدایی 60 ساله از زادگاهم، علاقه به فرهنگ و هنر آذربایجان بخش ثابت زندگی است، در این سال‌ها همواره، صبح خود را با یاد تبریز آغاز می‌کنم، دل به موسیقی آذربایجان می‌سپارم و شیفته فرهنگ و  هنر آذربایجان هستم.

پروفسور علوی اضافه کرد: هوش و تلاش دانشجویان آذری، یک واقعیت انکارناپذیر است، بنابراین مصمم هستم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری برخی مناسبات در قالب برنامه زمان بندی، داشته‌های خود را در اختیار این جوانان پرشور قرار دهم.

وی متذکر شد: هم‌اکنون وضعیت بخشهایی از سطح علمی و پزشکی ایران هنوز در قرن 20 میلادی به سر می برَد؛ بنابراین باید سعی کنیم این سطح را به مقطع زمانی قرن حاضر برسانیم. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.