دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه عربستان می‌خواهد انقلاب مردمی یمن را به تبعیت از ایران متهم کند، خاطرنشان کرد که اطمینان دارد عربستان سعودی در یمن شکستی تاریخی و بزرگ متحمل خواهد شد؛ و پیروزی به خواست خدا در زمان مناسب محقق می‌شود.

عربستان در یمن شکست سختی می‌خورد

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العلم، به نقل از "المنار"، "سید حسن نصرالله" گفت: یمن در مقابل حمله تجاوزکارانه سعودی – آمریکایی پیروز خواهد شد، و ملت یمن بر تحقق استقلال و مخالفت با بازگشت دوران بردگی اصرار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره اوضاع سوریه اظهار داشت: مقاومت ملت و ارتش سوریه دلیل پیروزی این کشور بر تروریسم است.

وی افزود: مردم سوریه درباره توطئه ای که توسط گروه های تروریستی علیه این کشور با پشتیبانی طرفهای منطقه ای و بین المللی، در جریان است آگاه بوده اند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: واقعیت این است که سوریه جایگاهی مهم و بزرگ در محور مقاومت دارد، و عامل بزرگی در ناکامی پروژه های آمریکا بوده است؛ به همین دلیل خواستند به این کشور ضربه بزنند و آن را ساقط کنند.

وی تأکید کرد: تا کنون میلیاردها دلار برای ویران کردن سوریه هزینه شده و صدها تن سلاح به این کشور فرستاده شده است و ده ها هزار جنگجو از کشورهای دنیا به سوریه اعزام شده اند، و کشورهای دنیا و رسانه های عربی و بین المللی برای این کار بسیج شدند تا فتنه مذهبی به راه بیندازند، و هدف از همه این اقدامات سرنگونی سوریه و کنترل بر این کشور بوده است.

سید حسن نصرالله گفت: در سایه تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی؛ در سوریه از مرحله خطر عبور کردیم؛ و پرونده سوریه مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت و احتمالاتی وجود دارد که این پرونده در مسیر راه حل سیاسی جدی قرار بگیرد زیرا دنیا واقع بینی را آغاز کرده است.

سید حسن نصرالله درباره انقلاب بحرین گفت: از رسیدن ملت بحرین به اهداف خود جلوگیری می شود و مردم بحرین در حال پرداخت هزینه هستند؛ و هدف از این مخالفت این است که در عربستان نیز مطالبات (مشابهی) برای دستیابی به حقوق و مشارکت مردمی مطرح نشود.

وی افزود: مبارزه مردم بحرین تاریخی است و محدود نمی باشد، و معتقدم که این مبارزه برای مردم یک نبرد وجودی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هدایت حبیبی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    درودوسلام خداوندبرسیدحسن نصرالله عزیزدلمان که هرشب برای سلامتی این مالک اشترزمان دعامی کنم خداوندتبارک وتعالی روزبه روزبرعزت واقتدارش بیفزاید.