۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 314890

 تیره روزهای جرارد پیکه در فوتبال اسپانیا تمامی ندارد.

یک اسپانیا علیه جرارد پیکه

به گزارش قدس انلاین به نقل از جام جم آنلاین ، جرارد مدافع ملی پوش اسپانیا که در بارسلونا بازی می کند موافق صد در صد جدایی ایالت کاتالونیا از خاک اسپانیاست و در اینباره نیز فعالیت های زیادی داشته است. اظهارات ضد اسپانیایی او اما به قیمت منفور شدن او در سراسر اسپانیا تبدیل شده است به گونه ای که در هر مسابقه تماشاگران وی را هو می کنند و به نشانه اعتراض حضور وی در زمین مسابقه سوت می کشند. حتی بسیاری از هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا رای به عدم دعوت وی به تیم ملی اسپانیا داده اند چرا که این بازیکن خود را اسپانیایی نمی داند.

دیشب در دیدار اسپانیا و لوکزامبورگ در مقدماتی یورو 2016 که با برتری چهار بر صفر اسپانیایی ها همراه بود پیکه باز هم با سوت های تماشاگران روبرو شد.

پس از صعود اسپانیا به جام ملت‌های اروپا 2016 گفت: مردم باز هم به من توهین می‌کنند و من متوجه دلیل این امر نمی‌شوم.

پیکه هنگام نام بردن از اسپانیا ال اصطلاح "این کشور" استفاده کرد و گفت: : من که چیزی بدی درباره این کشور نگفتم، فقط گفتم که به کاتالونیایی بودنم افتخار می‌کنم، آیا چنین حقی ندارم؟

اظهارات اخیر پیکه خشم اهالی رسانه به خصوص روزنامه‌های مادریدی را در پی داشته و کمپین حمایت از پیکه در مادرید به خاطر اهمیت تیم ملی اسپانیا نیز به صورت رسمی از ابطال این فرایند خبر داده و نوشته است: دیگر دلیلی برای حمایت از کسی که نمی‌خواهد اسپانیایی باشد، وجود ندارد، از دل بوسکه هم می‌خواهیم در دعوت وی به تیم ملی تجدید نظر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.