قدس آنلاین:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ «مهر ولایت» در استان به مناسبت ۱۹ مهر سالروز ورود پربرکت رهبر انقلاب به استان خبرداد.

همایش بزرگ «مهر ولایت» در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، هاشم شیرازیان، با اشاره به  قرار گرفتن در آستانه 19 مهر، سالروز ورود تاریخی و سراسر برکت  رهبر معظم انقلاب به این استان برنامه های پیش بینی شده این دبیرخانه را اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه  مقام معظم رهبری در جمع طلاب  پیوند بین ائمه جماعت و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نیز پایگاه های بسیج را مورد توجه و تأکید قرار دادند و به وضوح سفارش کردند که کانون های فرهنگی و هنری مساجد را فراموش نکنید، به همین دلیل همایش "مهر ولایت" با هدف تبیین این پیوند برگزار می شود.

وی تجدید پیمان فعالان کانون ها و بسیجیان در کنار ائمه جماعات با رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت 19 مهر  و تعمیق و تجلی بیانات ارزنده و راهگشای مقام معظم رهبری را از اهداف برگزاری این همایش نام برد.

وی همچنین اعلام کرد: این همایش امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه شهدای مصلای امام خمینی (ره) با حضور طلاب و ائمه جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه بسیج و فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

شیرازیان به دیگر برنامه های در نظر گرفته بدین مناسبت اشاره کرد و از تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد  در قالب کاروان مهر خبر داد و گفت: در این باره  19 کانون فرهنگی و هنری با تجهیزات کتابخانه ای شامل میز مطالعه، قفسه، صندلی و کتاب تجهیز می شود.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی همچنین افتتاح ساختمان کانون فرهنگی و هنری "حجاب" مسجد روستای قراجه رباط از توابع شهرستان جاجرم را  در اعلام برنامه های درنظر گرفته  ویژه 19 مهر  معرفی کرد.

شیرازیان در تکمیل این خبر گفت: دیدار تنی چند از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با عضو مجلس خبرگان رهبری و نیز  دیدار با امام جمعه بجنورد و قائم مقام نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه های این ایام است.

رهبر معظم انقلاب ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ میهمان مردم خراسان شمالی بودند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.