۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 314896
پرونده ريوالدو همچنان مفتوح است

به گزارش قدس آنلاين، رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال از دعوت مدیربرنامه‌های برزیلی بازیکن پیشین استقلال به کشورمان خبر داد.

محمد حسین حمیسی در مورد آخرین وضعیت پرونده ریوالدو و 40 هزار دلاری که در این پرونده مفقود شده، گفت: این پرونده همچنان مفتوح است و در این راستا تا امروز 7 یا 8 نفر را به حراست فدراسیون فوتبال دعوت کرده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا پرویز مظلومی هم جزو مدعوین به حراست بود، عنوان کرد: خیر، تا این لحظه حتی تماس تلفنی هم با سرمربی استقلال نداشته‌ایم.

حمیسی اظهار داشت: ریوالدو به ما اعلام کرده پولی از باشگاه استقلال نگرفته اما باشگاه استقلال می‌گوید به این بازیکن پول داده است. از سوی دیگر مدیربرنامه‌های ایرانی ریوالدو می‌گوید پول را به مدیربرنامه‌های برزیلی داده و از او رسید دارد اما مدیربرنامه‌های برزیلی اعلام کرده پولی دریافت نکرده و رسیدی که داده بر اساس اعتمادی بوده که به مدیربرنامه‌های ایرانی داشته است. به همین دلیل با ارسال ایمیلی از مدیربرنامه‌های برزیلی دعوت کرده‌ایم در خصوص رسیدی که داده و ادعاهایی که کرده به ایران بیاید تا توضیحاتش را بشنویم و اسنادش را بررسی کنیم. تا این لحظه این فرد جوابی به ما نداده است.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با شرایطی که اکنون به وجود آمده و رسید‌هایی که ردوبدل شده موضوع کمی پیچیده‌تر شده اما مطمئن باشید تمام جوانب را بررسی خواهیم کرد.

حمیسی در مورد اظهار نظر اخیر کی‌روش مبنی بر اینکه نمی‌داند چه فرد یا افرادی اسناد مربوط به قراردادش را در اختیار مسئولان کمیته اخلاق قرار داده‌اند، گفت: پرونده کی‌روش و آل‌اشپورت در اختیار حسنی‌خو (مدیرکل حراست وزارت ورزش) بوده و وظیفه رسیدگی به آن برعهده وی است. کمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال یک رکن قضایی محسوب می‌شود و می‌تواند به صورت مستقل به مسائل ورود کند و ما مدرک یا نکته‌ای را در اختیار مسئولان پیشین این کمیته قرار نداده‌ و به آنها ارجاع نداده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.