قدس آنلاین یزد - رئيس دبيرخانه هيأت امناء دانشگاههاي آزاد اسلامي استان گفت: دانشگاه، پليس و دادگستري سه ضلع مثلث پيشگيري از وقوع جرم هستند، دانشگاه مركز آموزش است و اگر جامعه آموزش صحيح ببيند قطعاً بسياري از بديها حذف خواهد شد.

پليس، دادگستري و دانشگاه سه ضلع مثلت پيشگيري از وقوع جرم هستند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، در نشست علمي و تخصصي مشترك نيروي انتظامي و دانشگاه آزاد كه با عنوان "رسانه هاي نوپديد، فرصت ها و چالش ها" به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شد، دكتر "محمد حسين جعفري" ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي اظهارداشت : نيروهاي انتظامي حافظان امنيت كشور هستند و امنيت و آسايش مردم در دستان پرتوان اين عزيزان هست.

وی افزود: حوزه رسانه و حوزه فضاي مجازي در صورت استفاده صحيح مي تواند يك فرصت باشد و اگر استفاده به جا از آن صورت نگيرد يك عامل تعدي به نظم است .
رئيس دبيرخانه هيأت امناء دانشگاههاي آزاد اسلامي استان يزد در خصوص فضاهاي مجازي موجود در كشور گفت : امروز فضاي آزادي گردش اطلاعات است و مردم حق دارند به درستي اين اطلاعات اعتماد داشته باشند و از آن استفاده كنند و اين آزادي اطلاعات اگر كنترل نشده باشد و با قانون همراه نگردد ممكن است مفاسدي را به همراه داشته باشد .
جعفري عملكرد پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي را عملكرد شايسته و قابل تقدير دانست و تصریح کرد: دانشگاه، پليس و دادگستري سه ضلع مثلث پيشگيري از وقوع جرم هستند، دانشگاه مركز آموزش است و اگر جامعه آموزش صحيح ببيند قطعاً بسياري از بديها حذف خواهد شد و مردم صيد صيادان بد طينت نخواهند شد.

رئيس دبيرخانه هيأت امناء دانشگاههاي آزاد اسلامي استان يزد در پايان خواستار بيان چالش ها و مشكلات رسانه هاي نوپديد در دانشگاه شد و از مسولان نيروي انتظامي درخواست كرد تا با حضور در خوابگاهها و دانشگاهها به بيان اين چالش ها بپردازند .

 


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.