قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار همدانی یکی از بنیانگذاران سپاه بود که به دست تکفیری های داعش در سوریه به شهادت رسید اما داعش بداند که ما انتقام خون این سردار جبهه های حق علیه باطل را می گیریم.

انتقام خون سردار همدانی را از داعش می گیریم / پرچم سردار روی زمین نمی ماند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: سردار همدانی در سوابق خود حضور مستمر در همه جبهه های دفاع مقدس را داشت و درا واخر خدمت خود به عنوان پاسدار محافظ حریم ولایت و حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه منشاء خدمات بسیاری بودند.

وی اظهارداشت: سردار همدانی در سوریه همه تجربیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بسیج سوریه منتقل کرد و قطعاً حق ایشان نبود که در رختخواب جان به جان آفرین تسلیم کند بلکه حق این مرد بزرگ شهادت بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ما انتقام خون سردار همدانی را از تکفیری های داعش خواهیم گرفت و پرچمی که از دستان ایشان افتاده را دیگر بسیجیان از روی زمین برداشته و با قوت در جبهه مقاومت اسلامی در سوریه انجام وظیفه خواهند کرد.

وی ادامه داد: راه سردار همدانی ادامه خواهد داشت و انتقام خون سردار از تکفیری های داعش گرفته خواهد شد.

اگر ظریف در سلام کردن با اوباما پیش دستی کرده باشد ، پسندیده نیست

حیدرپور در بخش دیگری از این گفتگو به دست دادن اوباما – رییس جموهور امریکا و ظریف- وزیر امور خارجه ایران  اشاره کرد و گفت: هنوز آقای ظریف به کمیسیون امنیت ملی نیامده اند تا از چگونگی رویارویی ایشان با اوباما با خبر باشیم اما به نظر من ارتباط با کشورهای متخاصم بد نیست.

وی تاکید کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری مذاکره کردن با امریکا ممنوع است اما سلام کردن در آداب رفتاری دیپلمات ها و اهل سیاست جایز است همانگونه که در اسلام نیز تاکید شده است هر کسی سلام کرد پاسخ او را باید کامل تر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اوباما در ابتدا سلام کرده باشد و ظریف پاسخ داده باشد این اشکالی ندارد اما چنانچه ظریف در سلام کردن پیش دستی کرده باشد ، پسندیده نیست.

وی یادآور شد: ما شنیده ایم که اوباما در سلام کردن با ظریف پیشقدم بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدرضا هستم از تنکابن IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    ای بابا آقای حیدرپور، شما که به روایت های پیامبر اشاره می کنید حتما می دانید که ایشان توصیه کرده اند در سلام کردن پیشی بگیرید!!!!