قدس آنلاین:رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی که به قطعیت رسیده است، تسریع و بناها قلع و قمع شوند

لزوم تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست با دهیاران مانه و سملقان تصریح کرد: باید اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی که حکم قطعی دارند تسریع و بناها قلع و قمع شوند در غیر این صورت دادستان‌ها وارد عمل خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در زمینه گزارش هر گونه تغییر کاربری وظیفه مهمی دارند، بیان داشت: مدیرانی که تعلل کنند یا گزارش تغییر کاربری‌ها را اعلام نکنند به مدیران بالادستی آن‌ها موضوع گزارش خواهد شد.

قدرتی افزود: اگر چه در سال‌های گذشته موارد متعددی از تغییر کاربری به دستگاه قضایی اعلام و برای آن‌ها پرونده تشکیل و احکام آن‌ها اجرا شده است اما هنوز صدها مورد از تغییر کاربری اراضی در استان توسط جهاد کشاورزی گزارش نشده است که باید در مهلتی قابل قبول اعلام شکایت شود و در اجرای احکام قطعی نیز تسریع شود، در غیر این صورت دادستان‌ها وارد عمل خواهند شد.

وی تاکید کرد: به محض کوچک‌ترین حرکتی از سوی متخلفان، جهاد کشاورزی باید به آن‌ها اخطار دهد و حداقل تا سقف را نزده‌اند، بنای در حال احداث را با همکاری نیروی انتظامی و حضور نماینده دادسرا تخریب کند و در این مرحله نیاز به حکم دادگاه ندارند

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.