عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ولایتمداری سردار شهید همدانی گفت: سردار همدانی ذوب در ولایت بود و تنها پاداش مجاهدت‌های وی"شهادت" بود.

«شهادت»، تنها پاداش مجاهدت‌های سردار همدانی  بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در ابتدای درس خارج امروز با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام شهید همدانی اظهار داشت: برخی شهادت‌ها ضمن همه اعتلا و ترفیعی که دارد در عرصه اجتماعی و سیاسی، داغ بزرگی است که از آن جمله، شهادت سردار شهید همدانی است.

وی افزود: سردار همدانی ذوب در ولایت بود که در وابستگی به ولایت یک سردار جان برکف بود، در عشق به ولایت و رهبری همه چیز خود را برای رهبری داده بود. ایشان در عرصه  سیاسی و فکری از بصیرت بالایی برخوردار بود و در صحنه‌های مختلف شخصیت ایشان به عنوان یک عنصر فعال و حامی و پشتیبان رهبری و ولایت در عرصه‌های مختلف ظهور و بروز داشت که از آن جمله فتنه سال 88 بود که در بصیرت بخشی دیگران نقش روشنگرانه داشت.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: آنچه برای ما در عرصه بصیرت مهم است بصیرت نیروهای عملیاتی ما در ابتدا و در اولویت است چون این‌ها که در عرصه عملیات خط حمایت از دین و نظام فعال و جان برکف هستند، این بصیرت عملیات و فعالیت‌ها و مجاهدات‌شان را جهت می‌دهد و شهید سردار همدانی بصیرتش برای همه عزیزان که در خط حمایت از ولایت در عرصه عملیات فعال بودند، جهت بخش عظیم بود.

وی افزود: سردار همدانی جز اول افرادی بود که انحراف‌ها را تشخیص و رسما موضع‌گیری می‌کرد و در مقابل کجروی‌ها گذشت نداشت، هم در تشخیص و هم در برخورد فکری و سیاسی فوق‌العاده قوی و سریع بود و در مجموع فرماندهی کم نظیر بود که حقی هم جز شهادت نداشت و هرچه غیر از این حق ایشان نبود و شهادت نتیجه و اجر همه پیشروی‌ها فعالیت‌ها و مجاهدات و فداکاری های ایشان بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.