قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده گروه مهندسی ۴۷ سلمان شهرستان سبزوار گفت : به دولتمردان آل سعود هشدار میدهیم که بدانند برای ندانم کاری وکشتار حجاج جهان اسلام به خصوص حجاج ایرانی بایدتقاص پس بدهند . 

مجامع جهانی و بین المللی در حادثه منا ، دلیل سکوت معنادار خود را تشریح کنند

سرهنگ پاسدار محمد آروین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار از مجامع جهانی و بین المللی خواست با محکوم نمودن حکام آل سعود ، دلیل سکوت معنادار خود را تشریح کنند .

 وی ادامه داد : بدون تردید شهدای ما رنگ و بوی خدایی گرفته اند و به درجه رفیع شهادت رسیده اند و به آغوش مردم ولایتمدار وبزرگ ایران اسلامی باز گشته اند و خون این شهدا به حامیان و ادامه دهندگان راه شهدا، اجازه نمی دهد که سکوت اختیار کنیم و قطعا آل سعود باید پاسخگو باشد .

وی یاد آور شد : حادثه منا نقطه عطف ، همدلی ، همگرایی و همزبانی برای آحاد جهان اسلام و نقطه ضعف و یاس برای دشمنان ، جهانخواران و استکبار جهانی شد .

سرهنگ آروین با تاکید بر اینکه جانباختگان منا، بر گ زرین دیگری همچون دفاع مقدس بر افتخارات ایران اسلامی افزودند ، خاطرنشان کرد : شهدای منا همچون شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، سرمایه عظیمی برای انقلاب اسلامی و تاریخ بزرگ ایران شدند و بدون تردید شهادت آنان نشات گرفتهاز رسالت پیامبر عظیم الشان (ص) و مانند یک تشعشع نورانیباعث بیداری جهان اسلام ، مسلمین و آزادیخواهان جهان شد .

 فرمانده گروه مهندسی 47 سلمان تصریح کرد : علاوه بر ملل مسلمان ، تمام ملل آزادیخواه جهان به این باور رسیدند که قطعا آل سعود باید بازخواست شود و پاسخ بی تدبیری ها و ندام کاری خودشان را بدهند.

 وی اظهار داشت : ما سرباز اسلام و تابع ولایت فرماندهی کل قوا هستیم و همانگونه که بالهای مسلمین و شیعه ، مهدویت و عاشوراست ، تبعیت پذیری ما از مهدویت و ولایت قطعی است و قیام و ایستادگی مان را از محرم و صفر و عاشورا گرفته ایم .

 این رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود : اگر مقام عظمای ولایت دستور قیام صادر فرمایند ، مطمئنا حلقه های استکبار و جهانخواران و نیز آل سعود کوتر از سه ساعت از چشمانشان بیرون می کنیم .

 آروین حمایت مطلق از ولایت فقیه را در راس امور دانست و اظهار داشت : آحاد جامعه اسلامی ، نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی کشور همیشه و در همه حال در آماده باش کامل بسر می برند و نخواهند گذاشت گزندی از سوی دشمنان  کور دل انقلاب به این مملکت وارد شود.

این فرمانده نظامی با تبریک و تسلیت شهادت امیر قافله عشق سردارشهید " حسین همدانی " تصریح کرد : این شهید والا مقام یکی از بهترین و زبده ترین فرماندهان میدانی سپاه بود که با توجه به نگاه و اندیشه ای که به ماهیت جریان تکفیری داشت ، آن را یک جریان آمریکایی می دانست و از روزهای آغازین  شکل گیریجریان در سوریه حضور فعال و قابل تاملی داشت .  /  انتهای پیام

     

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.