رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در ایام تابستان بیش از ۳۴۰۰ زائر به واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی مراجعه کردند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۳ هزار زائر حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار داشت: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در ایام تابستان همه روزه به‌ جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 20 به عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) خدمات مشاوره‌ای ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین بیش از 60 زائر به صورت حضوری از خدمات مشاوره دینی بهره ‌مند می شوند، افزود: به طور میانگین در تابستان سال جاری 50 درصد از زائران و 50 درصد از مجاوران در حوزه‌های خانواده، بالینی و تربیتی از واحد مشاوره حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده‌اند.

لسانی با بیان اینکه در ایام تابستان به منظور سرعت بخشی به مشاوره زائران و مجاوران، به صورت حضوری نوبت‌ دهی صورت گرفته است، ابراز داشت: در این واحد سعی شده تا در نزدیکترین زمان به تمام مراجعان وقت مشاوره داده شود و برای جلوگیری از اتلاف وقت زائران بارگاه منور رضوی، شماره آنها در سیستم ثبت و در زمان فرار رسیدن نوبت برای ارائه مشاوره با زائر تماس گرفته می‌شود.

لسانی با اشاره به اینکه این مرکز در ایام تابستان 2800 ساعت فعالیت داشته است، افزود: بیش از 50 استاد و کارشناس برجسته کشوری و استانی در این ایام به زائران خدمات مشاوره‌ای ارائه دادند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در دو قالب «مشاوره فردی» و «مشاوره گروهی» به افراد در حوزه‌های مختلف تربیتی، اعتقادی، خانوادگی، ازدواج و ... خدمات مشاوره‌ای ارائه شد، افزود: در ایام تابستان چندین جلسه مشاوره گروهی با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی هادی، داوودنژاد و بهادرخان و خانم‌ها سیدزاده و قندهار زاده به زائران حرم مطهر رضوی ارائه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.