تولیت مسجد مقدس جمکران معتقد است مقام معظم رهبری خط امام خمینی (ره) را به صورت نظری و عملی به بهترین شکل محقق کرده‌اند.

رهبر انقلاب خط امام(ره)را به بهترین شکل محقق کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در همایش گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: 25 سال از عمر خود را در رکاب امام راحل (ره) بودم و حدود 26 سال نیز با رهبر معظم انقلاب بوده و از نزدیک با زندگی این دو بزرگوار در ارتباط بودم.

وی با اشاره به وجود تشابه شگفت‌انگیز در حوزه‌های مختلف که بین امام(ره) و مقام معظم رهبری وجود دارد، عنوان کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها اصول و خطوط امام را به بهترین شکل عملی و نظری دنبال کردند و در دنیای امروز به تحقق رساندند.

متولی مسجد جمکران ادامه داد: این دو بزرگوار علاوه بر تشابهات عمیقی که در زمینه‌های فکری، مواضع و اندیشه دارند، یک وجه افتراق بزرگ هم دارند و آن این است که امروز دشمنی‌های دشمنان سازمان یافته‌تر شده و رهبر معظم انقلاب در شرایط بسیار پیچیده‌تری کشور را رهبری می‌کنند.

رحیمیان در ادامه از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب یاد کرد و افزود: توجه ویژه ایشان به خانواده شهدا بسیار قابل توجه است و اگرچه مسئولیت‌ها و دغدغه‌هایی که دارند با هیچ مسئولی در کشور قابل مقایسه نیست اما بیشتر از همه برای خانواده شهدا وقت می‌گذارند.

وی عنوان کرد: در تمام دنیا خانواده‌های مقتولین جنگ آسیب‌پذیرترین و آسیب‌رسان‌ترین قشر برای یک نظام هستند، اما در کشور با تدابیری که ایشان صورت داده خانواده شهدا بیشترین دلدادگی را به نظام دارند و هرچه تعداد شهدا در یک خانواده بیشتر باشد آن خانواده دلدادگی بیشتری به نظام دارد.

تولیت مسجد جمکران خاطرنشان کرد: توجه مقام معظم رهبری به خانواده شهدا به گونه‌ای است که حتی در ساعات استراحت خود نیز پیگیر امور این افراد هستند.

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی که رهبر انقلاب قصد رفع ملالت و خستگی دارند سه کار انجام می‌دهند، دیدار با خانواده شهدا، زیارت مرقد امام رضا (ع) و سفر به مسجد جمکران.

وی با اشاره به این‌که «در سال‌هایی که بنده تولیت مسجد جمکران را پذیرفتم رهبر انقلاب هفت بار در این مسجد حضور یافته‌اند» تاکید کرد: ایشان در همه مراجعات خویش به صورت ناشناس و در ساعات خلوت آمدند و عمیق‌ترین مناجات را انجام دادند.

رحیمیان در بیان خاطراتی از رهبر انقلاب مربوط به جنگ 33 روز لبنان و حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب الله لبنان گفت: به گفته سید حسن نصرالله در شرایطی که اسرائیل با تمام توان می‌جنگید و لبنان به یک مو بند بود، این حمایت‌ها چنان توانی در فرماندهان لبنان ایجاد کرد که به پیروزی رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.