۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: 315022
سيرتاپيازتمرين امروزتيم ملي

به گزارش قدس آنلاين، تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار با عمان از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز گذشته به ایران بازگشت و از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم ملی برای آماده‌سازی دیدار دوستانه با ژاپن پیگیری کرد.

* اتوبوس تیم ملی ساعت 16 و 30 دقیقه وارد کمپ تیم‌های ملی شد و 25 بازیکن حاضر در اردو یک به یک وارد زمین شده و برای تمرین آماده شدند.

* از نکات قابل توجه این تمرین اینکه چمن کمپ تیم‌های ملی وضعیت مناسبی ندارد که این موضوع اعتراض افشین پیروانی مدیر تیم ملی را در پی داشت و جالب اینکه پس از ورود کی‌روش به زمین او نیز به چاله‌های زمین اشاره کرد و در این خصوص با پیروانی صحبت کرد.

* سردار آزمون و پژمان منتظری نخستین نفراتی بودند که به زمین آمدند و پس از آن به آرامی حاج‌صفی و ابراهیمی خود را به زمین رساندند.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی امروز نیز با لباس رسمی تمرینات را زیر نظر  داشت.

* قبل از آغاز تمرین میثم مجیدی به همراه پژمان منتظری، امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی با یکدیگر به صحبت پرداخته و از سوی دیگر دکتر خانلری دقایقی را با مسعود شجاعی به گفت‌وگو پرداخت.

* برخلاف تمرینات قبلی که کادر فنی زودتر به زمین می‌آمد تا مراحل تمرین را آماده کند امروز این اتفاق نیفتاد و تمام اعضای کادر فنی به جز کادر پزشکی همراه با بازیکنان به زمین آمدند.

* تیم ملی امروز لباس سبز بر تن داشت و کادر فنی سفیدپوش بودند که در ادامه کادر فنی با پوشیدن کاور آبی خود را از یک گروه از ملی‌پوشان که کاور سفید پوشیده بودند متمایز کردند. البته کی‌روش با تی‌شرت مشکی از سایرین متفاوت بود.

* قبل از تمرین اشکان دژاگه، منتظری، آندو، رضائیان و شجاعی در یک گروه با هم پاس‌کاری می‌کردند که بعداً حقیقی به آنها اضافه شد. در یک گروه دیگر آزمون، ترابی، سوشا و کنعانی‌زادگان هم حضور داشتند. سایر بازیکنان در گروه‌های دیگر قبل از آغاز رسمی تمرین به منظور گرم کردن خود به اختیار مشغول گرم کردن با توپ شدند.

* اشکان دژاگه که این روزها اخبار زیادی در خصوص خالکوبی او منتشر می‌شود با یک لباس استرچ که دست‌های او را پوشانده بود در تمرین حاضر شد اما از سوی دیگر آزمون بدون توجه به این موضوع با لباس آستین‌کوتاه تیم ملی تمرین کرد.

* از ساعت 16 و 45 دقیقه با حضور کی‌روش تمرینات رسمی آغاز شد.

* کی‌روش به محض ورود به زمین به گروه بازیکنان جوان‌تر که در آن بازیکنانی مثل ترابی و آزمون حضور داشتند رفته و به شوخی با این بازیکنان پرداخت. و جالب اینکه هر کدام که اشتباه می‌کردند کی‌روش و سایر اعضای این گروه به شوخی او را تنبیه می‌کردند.

* همچنین کی‌روش دقایقی با آزمون صحبت کردند و پس از شوخی‌های فراوان و خنده بلند این گروه را ترک کرده و برای مصاحبه به سمت خبرنگاران رفت.

* قبل از آن در ساعت 16 و 50 دقیقه کی‌روش بازیکنان را در وسط زمین جمع کرده و پس از اینکه از آنها پرسید آماده هستید یا خیر که این موضوع پاسخ ملی‌پوشان را به همراه داشت، آنها را در اختیار بدنساز قرار داده و خود در حالی که لبخند به لب داشت برای مصاحبه به سمت خبرنگاران رفت.

* یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کی‌روش خوش‌اخلاقی امروز این مربی بود در حالی که او با شوخی و خنده با خبرنگاران برخورد کرده و سر حوصله پاسخ آنها را داد.

* اعضای تیم ملی با آغاز رسمی تمرین یک دایره تشکیل داده و با خوابیدن روی تشکچه‌های مخصوص زیر نظر دکتر دیاگو به کارهای بدنی مشغول شدند.

* از ساعت 17 و 5 دقیقه بازیکنان در یک فضای بسیار کوچک در بین دو دروازه به بازی دستش ده پرداختند. در این قسمت ملی‌پوشان به دو دسته سفید و قرمز تقسیم شده و ابتدا با دست به این بازی مشغول شدند. در ادامه پس از دقایقی کوتاه که بازیکنان به کارهای کششی و نرمشی پرداختند دوباره این بازی را با پا انجام دادند و جالب اینکه پس از گلزنی بازیکنان که باید با سر توپ را گل می‌کردند این موضوع خوشحالی فراوانی آنها را در پی داشت تا جایی که انگار در یک بازی رسمی گلزنی کرده‌اند.

* کی‌روش در گفت‌وگوی خود از شایعه بازگشت نکونام تعجب کرده و به نوعی موضوع را تکذیب کرد.

* خسرو حیدری در تمرین ابتدایی با کاور مشکی‌رنگ تمرین می‌کرد. او به خاطر مصدومیت بازی با عمان را از دست داده بود و چون به تازگی به تمرینات بازگشته بود کادر فنی به این شکل او را از سایرین متمایز کرده بود.

* از ساعت 17 و 20 دقیقه دور جدید تمرینات آغاز شد و بازیکنان با پایان کارهای بدنی به 2 گروه و هر گروه به دو تیم تقسیم شده و در فضایی کوچک بین 4 دروازه کوچک مشغول بازی فوتبال شدند. در این بخش بازیکنان باید به هدف‌گیری پرداخته و به دروازه‌های کوچک گلزنی می‌کردند.

* با آغاز تمرینات تاکتیکی 4 دروازه‌بان از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر دن گاسپار تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را آغاز کردند.

* با آغاز این تمرین و از ساعت 17 و 20 دقیقه نورافکن‌های ورزشگاه روشن شده و از این لحظه تمرین زیر نور برگزار شد.

* زمانی که بازیکنان در بین دروازه‌های کوچک تمرین می‌کردند در بین این تمرین دکتر دیه‌گو از آنها می‌خواست تا در ادامه کارهای بدنی، بازیکنان عرض زمین را به دویدن پرداخته تا ترکیبی از کارهای تاکتیکی و بدنی در ادامه تمرین امروز به وجود بیاید.

* در اولین تمرین تیم ملی پس از بازگشت از عمان خبرنگاران و عکاسان زیادی به منظور پوشش خبری به کمپ تیم‌های ملی آمده بودند.

* تمرین امروز تیم ملی با کاسته شدن گرمای هوا در هوای خنک و مطبوع پاییزی برگزار شد که البته این موضوع رضایت کی‌روش را در پی داشت.

تمرین تیم ملی ساعت 17:45 دقیقه به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.