قدس آنلاین – رها واعظی: علاقمندان به گوشی هوشمند OnePlus ۲ در روز ۱۲ اکتبر، شانس ثبت خرید یک گوشی هوشمند OnePlus ۲ را، بدون دعوتنامه خواهند داشت.

باز شدن لینک فروش همگانی گوشی هوشمند OnePlus ۲ از ۱۲ اکتبر

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، علاقمندان به گوشی هوشمند جدید OnePlus 2 در روز 12 اکتبر، به مدت یک ساعت، شانس ثبت خرید خود را بدون دعوت نامه خواهند داشت.

در روز دوشنبه، لینک خرید عمومی و آزاد گوشی هوشمند جدید و پر سر و صدای OnePlus 2 از ساعت 11 صبح به وقت انگلستان، به مدت یک ساعت باز خواهد شد.

خریداران آزاد در روز دو شنبه 12 اکتبر می توانند در هر سفارش خود، کد خرید برای دو دستگاه گوشی هوشمند OnePlus 2 را ثبت کنند.

کمپانی OnePlus همچنین روز دوشنبه 12 اکتبر، رویدادی رسانه یی در هند خواهد داشت که در آن، مدیر عامل این کمپانی از نقش کشور هند در توسعه ی گوشی هوشمند جدید سخن خواهد گفت و برنامه های خود را برای گام های بعدی کمپانی OnePlus اعلام خواهد کرد.

هر چند شایعات زیادی در خصوص تولید جدید و آینده ی OnePlus وجود دارد و در خصوص گوشی هوشمندی با نام OnePlus X  سخن به میان آمده است، اما با این حال هنوز قطعا مشخص نیست که در روز دوشنبه، مدیرعامل این کمپانی در خصوص چه محصولی برای آینده سخن خواهد گفت.

به نظر می رسد که کمپانی OnePlus در صدد باز کردن جای خود در بازار جهانی و افزایش میزان فروش گوشی های هوشمند خود می باشد، بنابراین کارشناسان احتمال می دهند که این کمپانی قرار است یک گوشی هوشمند ارزان تر برای گرفتن سهم خود در بازار جهانی تولید خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.