۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: 315446
گلزني پسرنوروزي دربازي يادبود پدرش

به گزارش قدس آنلاين، دیدار خیرخواهانه بین تیم‌های یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان از ساعت 16 و 35 دقیقه در ورزشگاه دستگردی با حضور حدود 500 تماشاگر آغاز شد که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانیم.

* تمامی بازیکنان حاضر در زمین شماره 24 یعنی همان شماره پیراهن مرحوم هادی نوروزی را برتن کردند.

* به علت اینکه تعداد نفرات حاضر در زمین به 24 نفر برسد و در هر تیم 12 بازیکن حضور دارد.

* هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی در تیم یاران پدرش حضور دارد که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته است که نکته جالب این بود که در دقایق ابتدایی هنرمندان مسیر را برای هانی نوروزی باز گذاشتند تا او به سمت دروازه برود و توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. هانی پس از گلزنی به شکل پدرش خوشحالی کرد. هانی نوروزی فعالیت زیادی در زمین مسابقه دارد و جالب است با وجود سن و سال اندکش اما دوندگی خوبی در زمین مسابقه دارد. وی پس از هر گلی که تیم یاران هادی نوروزی به ثمر می‌رسانند به سمت بازیکن زننده گل می‌رود و با او خوشحالیش را تقسیم می‌کند.

* در جریان بازی هانی نوروزی قصد داشت برای نوشیدن آب به کنار زمین برود که داور مسابقه اجازه نداد او از خط کناری زمین عبور کند و به مسئولان پرسپولیس گوشزد کرد که بطری آب را به او بدهند.

* بازیکنان یاران نوروزی پیش از بازی پیراهنی را بر تن کرده بودند که پیش از ورود به زمین آنها را از تن خود بیرون آوردند و به سمت تماشاگران پرتاب کردند.

* بهتاش فریبا، محمود خردبین، غلامرضا رضایی  از جمله نفرات حاضر در ورزشگاه هستند.

* قضاوت این دیدار بر عهده حبیب‌الله شیرازی است.

* هواداران حاضر در ورزشگاه هانی نوروزی را مورد تشویق خود قرار دادند که او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد. حرکات هانی بسیار جالب توجه است به گونه‌ای که وقتی یاران تیمش توپ و یا موقعیت را از دست می‌دهند واکنش نشان می‌دهند و ابراز ناراحتی می‌کنند.

* احمد طاهری، مرتضی کاظمی، سید جواد هاشمی، محمدرضا مهدوی، پیروز قربانی، سعید بیگی، احمد کعبیان‌پور، اصغر همت، محمد نوازی، احمد مومن‌زاده، خشایار راد، حمید سنایی، مهدی صالح‌پور 12 بازیکن تیم هنرمندان را تشکیل می‌دادند که از ابتدا به میدان رفتند. همچنین حسین سلیمانی، محمد مختاری، حسام یاریار، قبادی، کامران نجف‌زاده، سیاوش خیرابی، حسین مهری روی نیمکت ذخیره تیم هنرمندان نشسته‌اند.

* بلندگوی ورزشگاه یاد و خاطره هادی نوروزی را گرامی دانست و از هواداران درخواست کرد که یک دقیقه سکوت کنند. هواداران هم به احترام هادی نوروزی او را ایستاده نوروزی را تشویق کردند.

* در جریان نیمه اول داور یک پنالتی به سود یاران هادی نوروزی اعلام کرد که هانی آن را تبدیل به گل کرد و پس از گل به شکل پدر مرحومش خوشحالی کرد.

* در دقیقه 24 در حرکتی نمادین بازیکنان دو تیم تونلی در کنار زمین به وجود آوردند و هانی نوروزی از آن عبور کرد که این موضوع مورد تشویق هواداران قرار گرفت و پس از آن پسر مرحوم هادی نوروزی به سمت هواداران رفت.

* سرمربی تیم فوتبال هنرمندان پرویز مظلومی است.

* مهدی واعظی، کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی شیری، علیرضا محمد، عادل کلاه‌کج، رحمان رضایی، سپهر حیدری، محمد منصوری، محسن خلیلی، اشپیتیم عارفی و هانی نوروزی 12 بازیکن یاران هادی نوروزی بودند که در ابتدای بازی به میدان رفتند. همچنین رحمان احمدی، میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد عباس‌زاده و علیرضا نیکبخت واحدی روی نیمکت یاران نوروزی حاضر شدند. ابوالفضل جلالی هدایت تیم یاران نوروزی را برعهده دارد.

* اشپیتیم عارفی و کریم باقری دو گل دیگر یاران هادی نوروزی را به ثمر رساندند. تا دقیقه 30 بازی نتیجه 4 بر 1 به سود یاران هادی نوروزی دنبال می‌شود. 

* مهدی صالح‌پور تک‌گل هنرمندان را به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    ما ایرانی ها واقعا آدمهای بی ظرفیت و جوگیری هستیم. یک نفر مرده را به عرش می رسانیم