قدس آنلاین - ایلام: در هشتمین جشنواره ملی حرکت دانشگاه های کشور، انجمن علمی حامیان محیط زیست ایلام، تقدیر شدند.

تقدیر از انجمن علمي حاميان محيط زيست ايلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دبير انجمن هاي علمي دانشگاه ايلام در این باره با بیان اینکه جشنواره حرکت ويژه انجمن‌هاي علمي دانشجويي هر ساله در دو سطح دانشگاهي و ملي برگزار می شود، گفت: در بخش اول فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي در زمينه‌هاي آموزشي، ترويجي، تاليف کتاب، اختراع و ... مورد داوري قرار گرفت و برگزيدگان اين بخش وارد مرحله ملي شدند و با ساير دانشگاه‌هاي کشور در جشنواره ملي دانشگاه فردوسي به رقابت پرداختند.

پژمان لطفی با اشاره به اینکه درجشنواره بين المللي حرکت در مشهد که به صورت نمايشگاهي برگزار شد، انجمن‌هاي علمي دستاوردهاي يک‌ساله خود را در معرض ديد بازديد کنندگان قرار دادند، اظهارداشت: در داوري مرحله ملي جشنواره حرکت در دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه ايلام توانست به دو مقام ارزنده دست يابد.

وی به تقدیر از انجمن علمي حاميان محيط زيست ايلام در مراسم اختتاميه جشنواره در فعاليت هاي پژوهشي اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علاوه بر این  دبير پنجمين جشنواره حرکت دانشگاه ايلام در بين شوراي دبيران سراسر کشور به عنوان دبير برگزيده شناخته شد و مورد تقدير وزير محترم علوم قرار گرفت.

گفتنی است هشتمين جشنواره ملي و اولين جشنواره بين المللي حرکت ويژه انجمن‌هاي علمي - دانشجويي با تاكيد بر ارتباط ميان انجمن‌هاي علمي دانشجويي، جامعه و صنعت همه ساله 18 تا 22 مهرماه با حضور نمايندگان انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه هاي سراسر كشور  برگزار مي‌شود.

 اين جشنواره با استقبال گسترده دانشگاه ها و مراكز علم و فناوري كشور روبرو بوده و در سه بخش اصلي شامل نمايشگاه محصولات علمي و فناورانه، كارگاه هاي آموزشي و مراسم تقدير از برگزيدگان كشوري همراه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.