قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از انهدام باند حرفه‌ای سارقان خودرو با شناسایی و دستگیری هشت نفر توسط ماموران کلانتری باسمنج خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در تبریز
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 23 باسمنج با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند دو نفر از اعضای اصلی باند حرفه‌ای سرقت خودرو را حین پرسه‌زنی با خودروی سرقتی شناسایی و دستگیر کنند.

نوروزی اظهار داشت: سارقان با مشاهده مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و شش نفر دیگر از همدستان خود را لو دادند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز افزود: ماموران با هماهنگی قضایی با شناسایی بقیه اعضای این باند هشت نفره، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف دو دستگاه خودروی سواری مسروقه در مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان داشت: متهمان اموال مسروقه را به افراد مالخر تحویل می‌دادند و این افراد نیز با تغییر وضعیت ظاهری آنها را با قیمتی بسیار ناچیز به فروش می‌رساندند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به هشت فقره سرقت در مرحله مقدماتی روند رسیدگی به پرونده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز یکی از علل مهم سرقت خودروها را سهل‌انگاری مالکان خودرو در نگهداری آنها دانست و افزود: شهروندان در هنگام مراجعه به بازار و اماکن تجاری خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و یا در صورت پارک در کنار خیابان‌ها از قفل پدال، فرمان و یا قفل الکترونیکی استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.