بجنورد- خبرنگارقدس: عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: توجه به فعالیت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، موفقیت فرهنگی است.

توجه به فعالیت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، موفقیت فرهنگی است

آیت‌ا...مهمان نواز در دیدار تنی چند از اعضای فعال کانون‌های مساجد شهرستان بجنورد که با هدف گرامیداشت 19 مهر، سالروز ورود تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان و تجدید میثاق با آرمانهای آیت‌ا... خامنه‌ای صورت پذیرفت، این سفر تاریخی را مورد اشاره قرار داد و مایه مباهات و افتخار برشمرد.

وی در ادامه فعالیت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد  و توجه به این امر را  موفقیت فرهنگی خواند و افزود: راه‌اندازی چنین نهادهایی مسأله کوچکی نیست؛ زیرا سبب گشایش روزنه‌های امید می‌شود  و در تحول اساسی زندگی مردم و این کشور  و  نیز بیداری دلها نقش عظیمی دارد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری فعالیت  در کانونهای مساجد را موقعیتی عطا شده از سوی خدا نام برد و به حاضران توصیه کرد: حضور و فعالیت در مساجد و انتخاب صراط مستقیم را مغتنم بشمارید و بهره‌مندی از اسلام و دریای بی‌کران معرفت قرآن، آن هم در این مقطع از زمان که دشمنان قاطعانه  مقابل اسلام و مسلمانان ایستاده‌اند، را دست کم نگیرید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.