قدس آنلاین – رها واعظی: کمپانی Dell و EMC بزرگ ترین معامله در تاریخ تکنولوژی را با مبلغی در حدود ۶۷ میلیارد دلار انجام خواهند داد.

کمپانی Dell، بزرگ ترین معامله در تاریخ تکنولوژی را انجام می دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Dell و EMC در بزرگ ترین معامله ی تاریخ تکنولوژی که هنوز در حال تنظیم است، مبلغی در حدود 67 میلیارد دلار هزینه می کنند.

در این معامله، ارزش سهام EMC حدود 33.15 دلار می باشد و شراکت این دو شرکت برای ایجاد شرکت جدید، موقعیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه ی تکنولوژی و ایجاد نسل جدیدی از محصولات فناوری اطلاعات در مناطق استراتژیک فرآهم خواهد کرد.

در این شراکت، کمپانی Dell به عنوان مدیر و رهبر این شرکت تکنولوژی باقی خواهد ماند و قیمت نهایی محصولی که ارائه خواهد شد، بستگی به ارزش گذاری VMware دارد که به عنوان نهادی مستقل در این معامله، به کار خود ادامه خواهد داد.

EMC در 12 ماه گذشته خبرهایی غیررسمی در خصوص همکاری HP با VMware را منتشر کرده بود، در حال حاضر نیز با قرارداد فعلی در صدد حفظ سرمایه ی 850 میلیون دلاری خود تا پایان سال 2017 می باشد.

در طرف دیگر کمپانی Dell موقعیت خوبی برای رقابت با شرکت هایی مانند HP و لنووا به دست آورده است و این دو شرکت در ترکیب با VMware می توانند اقداماتی قوی و قدرتمند در فضای فعلی انجام دهند.

انتظار می رود که مصوبات قانونی این معامله بین ماه های می و اکتبر سال 2016 صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.