۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
کد خبر: 315765
اخبار ويژه

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که در پی برخی اقدامات مشکوک و ایرادات مستمر ساختار اداری سازمان ملل به احمد شهید، این گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران پیش از پایان مأموریت عزل می‌شود. گفتنی است زمان پایان مأموریت احمد شهید به عنوان گزارشگر ویژه ایران تا سال 2016 مشخص شده بود.

 

ایسنا: سعید فضل اولی، ملی‌پوش قایقرانی که نزدیک به یک ماه پیش راهی آلمان شد تا تمریناتش را در این کشور ادامه دهد، اعلام پناهندگی کرد. او به همراه علی آقا میرزایی در کایاک دو نفره پارو می‌زد و پس از ناکامی در قهرمانی جهان با قهر از اردوی تیم ملی رفت و راهی آلمان شد.

 

بسیج پرس: سردار فرشاد حسونی‌زاده، فرمانده اسبق تیپ صابرین و مسؤول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت(عج) اهواز  و سردار حاج حمید مختاربند در سوریه به شهادت رسیدند.

 

فارس: «أبو محمد العدنانی» سخنگوی گروه تروریستی - تکفیری داعش شب گذشته در پیامی صوتی اعلام کرد که «فاضل الحیالی» معروف به «ابومسلم الترکمانی» مرد شماره دو داعش کشته شد.

 

ایسنا: در ادامه‌ سیاستهای غیر دوستانه مقامات اماراتی و در پی بازداشت اخیر تعدادی از معلمان ایرانی در منطقه العین امارات به بهانه نداشتن مجوز کار، صبح دیروز شهباز گودرزی، سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در امارات نیز بازداشت شد.

 

تابناک: حمید محمدی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیکر مرحوم حسینی، خبرنگار شبکه خبر در بین 87 پیکر انتقال یافته به کشور است، گفت: متأسفانه هنوز پیکر رکن‌آبادی دیپلمات پیشین کشورمان در لبنان، شناسایی و پیدا نشده است.

 

تسنیم: در پی توهین یکی از کارشناسان بخش حاشیه‌ای برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به ساحت شهید مدافع حرم سردار حسین همدانی، تهیه‌کننده این برنامه اعلام کرد که به‌ هیچ عنوان از فرد مذکور در برنامه‌های آینده خود دعوت نخواهد کرد. این فرد که یکی از کارشناسان بخش حاشیه‌ای برنامه «به خانه بر می‌گردیم» است، در یکی از شبکه‌های اجتماعی مطلب توهین‌آمیزی را در قالب متنی سیاسی نسبت به سردار همدانی منتشر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.