قدس آنلاین – رها واعظی: فیس بوک Oculus Rift را دارد، مایکروسافت HoloLens را و گوگل Google Glass را، بسیاری از فناوری های بزرگ دنیا در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی هستند.

آیا آمازون بر روی عینک واقعیت مجازی کار می کند؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به نظر می رسد که آمازون نیز مانند کمپانی های بزرگ تکنولوژی در دنیا، قصد ساخت یک هدست واقعیت مجازی را دارد.

به تازگی اسنادی از اداره ی ثبت اختراعات آمریکا منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی آمازون درخواست حق ثبت اختراع برای یک عینک هوشمند واقعیت مجازی را ارائه کرده است.

شرایط دریافت سود حاصل از هدست های هوشمند واقعیت مجازی که مانند یک عینک هستند، هر روز و به سرعت در جهان، تغییر می کند.

البته همه ی عینک های هوشمند یا همان هدست های واقعیت مجازی در واقع یک مدل کارآیی دارند و کمپانی های مختلف تنها طراحی های ظاهری مختلفی از آن ها را ارائه می کنند.

حق ثبت اختراع آمازون برای تکنولوژی هدست واقعیت مجازی، از دو سال قبل ارائه شده است.

مدارکی که درباره ی شرکت آمازون منتشر شده است، نشان می دهد که با استفاده از عینک هوشمندی که قرار است توسط این کمپانی ارائه شود، مثلا می توان در یک هواپیما فیلم تماشا کرد.

تکنولوژی AR قادر به ایجاد یک تجربه ی همه جانبه و بسیار پیشرفته تر از گوشی ها و تبلت های هوشمند می باشد و بنابراین آیندگان به راحتی می توانند گوشی های هوشمند امروزی ما را فراموش کنند.

تکنولوژی واقعیت مجازی، یک تکنولوژی دشوار است و آمازون برای تولید این محصول فناوری نیاز به سرمایه گذاری و پیگیری خرید و تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری دارد.

اگر گزارشاتی که در خصوص AR کمپانی آمازون ارائه شده حقیقت داشته باشد، عکسی که در این خبر مشاهده می کنید، نخستین عکس از محصول جدید و آینده ی آمازون می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.