۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
کد خبر: 318900
نتايج هفته دوازدهم ليگ يك

به گزارش قدس آتلاين،ماشین سازی تبریز با تحمیل اولین شکست فصل به فجرسپاسی باعث شد تا این تیم پس از هفته ها صدرنشینی را از دست بدهد و پیکان را که در یزد فولاد را شکست داده بود بالای سر خود ببیند.


امروز و در مهمترین بازی تیم ماشین سازی اولین باخت فجرسپاسی را رقم زد. در اراک آلومینیوم این شهر در دیدار با تیم خونه به خونه جشنواره گل به راه انداخت. اراکی ها در یک روز فراموش نشدنی چهار بار دروازه بابلی ها را گشودند. پیکان که برای صدرنشینی کمین کرده بود با یک گل میزبان یزدی خود را شکست داد تا به لطف پیروزی ماشین سازی صدرنشین لیگ شود.

فولاد یزد صفر – پیکان تهران 1؛ بازگشت به صدر
گل : عرفان پورافزا (17)

دیدار تیم های پیکان با فولاد در حالی انجام شد که مربیان دو تیم به دلیل محرومیت از روی سکو تیم های شان را هدایت می کردند و در این هدایت از راه دور این مرزبان بود که تیمش را برنده کرد. پیکان که تلاش زیادی برای پیروزی داشت خیلی زود توسط عرفان پور افزا و در دقیقه 17 دروازه فولاد را باز کرد تا شاهد پیروزی را در آغوش بگیرد. فولادی ها در این دیدار به قضاوت داور بازی معترض بودند تا جاییکه پس از اتمام مسابقه داور توسط تماشاگران هو شد.

مس رفسنجان 1- داماش گیلان صفر؛ داماش مثل همیشه باخت
گل : حامد اسدپور(85)

داماش همانند تمام بازی های بیرون از خانه نتوانست برابر حریف خود به برتری برسد و با تحمل شکست در مصاف با مس به رده شانزدهم سقوط کرد. مسی ها که عطش زیادی برای کسب دومین برد فصل داشتند تا دقیقه 85 با میهمان خود مساوی بودند ولی در این لحظه اسدپور با ضربه تمام کننده خود شادی را به اردوی رفسنجانی ها آورد و آب سردی بر پیکر داماش ریخت.

نساجی مازندران 2– نفت مسجد سلیمان صفر ؛ غده های فساد
گل : حمید کاظمی (70 و 3+90 پنالتی)

نساجی در روزیکه نیمی از طرفدارانش به ورزشگاه نیامده بودند با درخشش و گلزنی حمید کاظمی تیم نفت را شکست داد تا سه امتیاز حیاتی به حساب خود واریز کند. نفتی ها تا دقیقه 70 مسابقه مقاومت خوبی برابر میزبان داشتند ولی وقتی موتور گلزی کاظمی شروع شد تاب و توان نفت هم به پایان رسید. البته نباید از تعویض خوب موسوی هم غافل شد. موسوی که میانه زمین را از دست داده می دید در دقیقه 60 اقدام به تعویض میثم بائو که کم فروغ بود کرد و نساجی پس از تعویض این بازیکن نبض بازی را در دست گرفت تا متعاقب آن به برد شیرین دست یابد. میثم بائو که از تعویض خود ناراحت بود در لحظه تعویض بازوبند کاپیتانی را زمین کوبیده و از زمین خارج شد.

آلومینیوم اراک 4– خونه به خونه بابل صفر؛ خونه بابلی ها در اراک ویران شد
گل ها : حسین احمدلو(5) ، مهدی قریشی (23) ، روح اله عرب (36) و ابوالفضل قربانی (49)

شاگردان غلامرضا دلگرم با گلباران کردن تیم مدعی خونه به خونه که هفته های متوالی رنگ باخت را به خود ندیده بود شب اراکی ها را ستاره باران کردند. حسین احمدلو در دقیقه 5 بازی آتشبار آلومینیوم را روشن کرد تا اراکی ها در همان نیمه اول نسخه خونه به خونه را بپیچند. در نیمه دوم و در همان آغاز بازی آلومینیوم گل چهارم را هم به ثمر رساند تا اکبر میثاقیان و تیمش با شکستی سنگین روانه بابل شوند.

خیبر خرم آباد 2 – پاس همدان صفر؛ زیرآبی
گل ها : امین مهرزاد (14) و حمید گلزاری (78)

خیبر خرم آباد که با بدشانسی چند برد خود را با مساوی عوض کرده بود در دیدار با تیم قعر جدولی پاس از همان سوت آغاز بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با اداره بازی در هر نیمه یک گل درون درواز پاس کاشتند تا پس از چند هفته بدشانسی بردی ارزشمند در کارنانمه شان ثبت شود.

پارسه تهران 3– ایران جوان بوشهر 1؛ در مسیر سقوط
گل ها : مرتضی رنجبر (2) ، حسن اسلامی (57) و مرتضی رنجبر (78) برای پارسه – مهدی شکوهی (18) برای ایران جوان

پارسه با پیروزی برابر ایران جوان دو پله در جدول صعود کرده در رده هفدهم قرار گرفت. ایران جوان بر خلاف بازی های قبلی در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و بازی ضعیفی برابر میزبان قعرجدولی خود به نمایش گذاشتند.

آلومینیوم هرمزگان 2– مس کرمان 2؛ بازهم پنالتی
گل ها : علی اکبر فرهنگ (29) و اکبر صغیری (37- پنالتی) برای آلومینیوم – میلاد پورصف شکن (60) و حسین قهارپور(82) برای مس

آلومینیوم بازهم مثل دیدارهای گذشته خود صاحب پنالتی شد تا اکبر صغیر ؛ مهاجم پنالتی زن این تیم یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند. مس که تا دقیقه 82 بازی را 1-2 واگذار کرده بود در این دقیقه توسط مهاجم کهنه کار خود به گل تساوی دست یافت.


ماشین سازی تبریز2 – فجرسپاسی شیراز یک ؛ یاشیل ماشین ترمز صدرنشین را کشید
گل ها : امین قاسمی نژاد (51) و اکبر آفاقی (3+90) برای ماشین سازی – ابراهیم صالحی (41) برای فجر

ماشین سازی به رغم بازی هجومی و رو به جلو و در حالیکه برتری محسوسی برابر فجر داشت ولی با اینحال به دلیل اشتباه فردی مدافعان و دروازه بانش نیمه اول را با شکست راهی رختکن شد. در نیمه دوم نادر دست نشان دستور حمله همه جانبه را به شاگردانش دیکته کرد تا ماشین سازی با خیمه زدن روی دروازه فجر گل خورده را تلافی کند. حملات همه جانبه ماشین سازی بالاخره توسط امین قاسمی نژاد به بار نشست و این بازیکن در دقیقه 51 گل تساوی را به ثمر رساند. تبریزی ها که به نتیجه ایی جز برد برابر فجر فکر نمی کردند پس از گل تساوی حملات خود را افزایش دادند تا اینکه در آخرین دقایق تلف شده بازی گل برتری را به ثمر رساندند تا پس از چند هفته بدشانسی کام شان را با برد برابر صدرنشین بدون شکست شیرین کنند.

 
نفت آبادان 2- گیتی پسند اصفهان صفر ؛ برد طلایی ابادانی ها
گل ها : امین متوسل زاده (83) و محمود داری زاده (2+90)

نفت و گیتی پسند همانند بازی های قبلی خود در این بازی هم محتاطانه به توپ ضربه زدند و بیش از آنکه به فکر گلزنی باشند دنبال گل نخوردن بودند ولی در 8 دقیقه پایانی بازی حمایت و تشویق هواداران نفت باعث شد تا نفتی ها توسط مهاجم نام آشنای خود ؛ امین متوسل زاده دروازه گیتی پسند را باز کنند و در آخرین دقیقه مسابقه هم گل دوم را به ثمر رساندند تا پس از هفته به یک برد طلایی دست یابند.

گل گهر سیرجان 1 – شهرداری اردبیل 2؛ شروع خوب ممی
گل ها : احسان تایید (47) برای گل گهر – سید مهران موسوی (45) و علیرضا قاسمی (48) برای شهرداری

شهرداری اردبیل با ممی شروع خوبی داشت و موفق شد در سیرجان تیم گل گهر شکست دهد. محمد احمد زاده(ممی) که هفته قبل جانشین محمد ربیعی در شهرداری شد با این برد سه امتیاز ارزشمند به حساب شهرداری واریز کرد تا این تیم تا رده دهم جدول صعود کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.