۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 319853
آمارفاجعه استقلال در۱۰دقيقه پاياني دربي ها

به گزارش قدس آنلاين،نگاهی به گل‌های خورده استقلال در تمام دربی‌هایی که از ابتدا تاکنون برگزار شده، نشان می‌دهد که آبی‌ها در 10 دقیقه پایانی 17 گل خورده داشته‌اند. اشاره به همین بازی اخیر مقابل پرسپولیس که گل تساوی در دقیقه 4+90 به ثمر رسید شاید عمق فاجعه را در مواجهه با رقیب سنتی نمایان نکند.

کافی است مراجعه‌ای داشته باشیم به همین بازی‌های سال‌های اخیر تا به این باور برسیم که استقلال به رغم آنکه بردهایی نیز در این دقایق مقابل پرسپولیس داشته اما همواره بازنده بوده است. در دربی 71 نیز امید عالیشاه موفق شد گل دوم تیمش را دقیقه 81 به ثمر برساند. در دربی 74 که آن باخت تاریخی نیز رقم خورد در10 دقیقه پایانی فاجعه‌ای بزرگ رخ داد و آبی‌ها با اینکه یک بازیکن بیشتر ازحریف داشتند از دقیقه 80 تا 90 ، 3 گل خوردند.

در دربی 68 نیز آن گل معروف کریم باقری که دروازه طالب‌لو را گشود و بازی در نهایت 2- یک تمام شد، دقیقه 86 به ثمر رسید. دربی 66 را هم پرسپولیس دقیقه 6+90 با پنالتی مازیار زارع که روی خطای علیزاده حاصل شد، با نتیجه مساوی به پایان برد. در دربی 65 نیز علی کریمی موفق شد پیروزی را از استقلال بگیرد و با گل دقیقه 87 تیمش را از شکست رها کند.

دربی 63 هم با گلی که محسن خلیلی دقیقه 84 به ثمر رساند، با تساوی به پایان رسید. تعداد گل‌های استقلال در این دقایق به حدی زیاد است که می‌توان به گل دیگری از علی کریمی که در دقیقه 89 دربی 49 به ثمر رسید و بازی در نهایت به تساوی 2-2 انجامید اشاره داشت.

در دربی 48 هم پایان رافت دقیقه 80 گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دربی 56 نیز این افشین پیروانی بود که گل دوم سرخ‌ها را دقیقه 85 وارد دروازه آبی‌ها کرد. بهنام طاهرزاده دیگر گلزن پرسپولیس در دقایق پایانی است. بازیکنی که توفیق یافت در دقیقه 87 دربی 43 گل سوم تیمش را وارد دروازه استقلال کند. دربی 42 را هم باید در دسته همین بازی‌هایی قرار داد که استقلال نتوانست در دقایق پایانی مقاومت مطلوبی داشته باشد.

در آن دربی نیز ادموند بزیک دقیقه 87 تک گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه آبی‌ها کرد. به دربی‌های دوران ماضی هم که رجوع کنیم از این گل‌ها کم نمی‌بینیم. در دربی 18 این محمود خوردبین بود که دقیقه 85 بازی باخته را با تساوی عوض کرد تا یکی دیگر از مساوی‌های پرسپولیس در این دقایق رقم بخورد. همایون بهزادی نیز در آن دربی تاریخی دوازدهم که شش گل وارد دروازه استقلال شد در دقایق 86 و 90 دو گل وارد دروازه آبی‌ها کرد.

حسین کلانی هم در دربی نهم وقتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند که عقربه‌های ساعت دقیقه 89 را نشان می‌داد. همین بازیکن در دربی هشتم نیز دقیقه 90 موفق شد دروازه استقلال را باز کند. در دربی هفتم نیز که انگار آغازی بود بر گل خوردن‌های استقلال در این دقایق، صفر ایرانپاک دروازه استقلال را دقیقه 90 باز کرد تا آن بازی هم در شرایطی که استقلال یک – صفر جلو بود، در نهایت با تساوی یک-یک به پایان برسد. در مجموع استقلال هفت بازی برده را در طول تاریخ برگزاری‌های دربی با همین روش از کف داده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    10دقیقه 3گل همیشه یه 10 در کاره اصلا این دها برا استفراق معظلیه یه پیشنهاد برا اینکه استفراقیا ببرن بازیهای رو در رو(دربی) را 80 دقیقه بکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی اکبر IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    پرسپولیس من ، اگه به لیگ دسته سوم هم سقوط کنی باز سلطان قلبهایی ، بازیکنانت هم سلطان قلبهان . عشق فقط پرسپولیس دلها