۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 321317

قدس آنلاین یزد - مدیرکل راه و شهرسازی یزد از وجود ۹ گردنه برف گیر با ۱۱۰ کیلومتر در این استان خبر داد و گفت: طول محورهای برفگیر استان نیز ۶۶۶ کیلومتر است که عمده امکانات ما در این نقاط متمرکز خواهد شد

۹ گردنه برف گیر در استان یزد وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، غلامرضا رضایی با بیان این خبر اظهار داشت : حدود 26 اکیپ راهداری پیش بینی شده که در طرح زمستانی حدود 4200 کیلومتر از راه های استان را زیر پوشش دارند.
حدود 248 دستگاه ماشین آلات در اختیار اکیپ های عملیات امداد رسان قرار خواهند گرفت و حدود 346 نفر هم با این طرح در شیفت های مختلف و در نقاط پیش بینی شده مستقر خواهند شد .
وی افزود :با توجه به اهمیت تردد ایمن بخصوص در فصل زمستان سعی کردیم با جمع بندی تجربه های سال های قبل بتوانیم برای استفاده از امکانات و مدیریت عوامل حوزه راهداری ،برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
رضایی گفت : معمولا یک سری اقدامات نیمه تمامی که در بحث راهسازی و راهداری در سطح راهها وجود دارد که باید تعیین تکلیف کنیم و یک سری ذخایر و امکانات نظیر شن، نمک و آماده کردن ماشین آلات و تجهیزات راهداری نظیر نمک پاش و برف روب و ماشین آلاتی که مرتبط به این موضوع هستند را در گردنه ها و راهدارخانه ها مستقر کنیم.
این مسئول از مردم خواست تا با توجه به اینکه پیش بینی می شود زمستانی متفاوت با سال های گذشته داشته باشیم در سفرها توجه بیشتری به قوانین و مقررات رانندگی داشته و با سرعت مطمئن تردد و به اخطار های پلیس راه و راهداران توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.