قدس آنلاین – رها واعظی: به تازگی، کمپانی Lytro دوربین های عکاسی طراحی کرده است که دارای دکل هایی مخصوص برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای واقعیت مجازی می باشد.

دوربین های جدید برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای واقعیت مجازی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، دوربین های Lytro که برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای واقعیت مجازی طراحی شده است، دارای دکل هایی می باشد که قادر به تصویربرداری عمقی از میدان مورد نظر می باشد و به تصویربردار اجازه می دهد که عمق کانونی مورد نظر خود را پیش از گرفتن تصویر مشخص کند.

Lytro امکانی را فرآهم کرده است که با استفاده از دکل های مخصوص بتوان عکس ها و فیلم هایی با جزییات بسیار دقیق ثبت و ضبط کرد. ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین جدید Lytro با هدست های واقعیت مجازی به طور کامل پشتیبانی می شوند.

کمپانی Lytro با دوربین جدید خود، امکان ساخت فیلم های واقعیت مجازی را در فضاهای خاص فرآهم کرده است. با این دوربین می توان از یک نقطه ی ثابت، ویدیوهای واقعیت مجازی با تصاویر 360 درجه یی از یک نقطه ی ثابت تهیه کرد.

فناوری دوربین جدید واقعیت مجازی Lytro به شدت تحت تاثیر فناوری میدان نور است و به این ترتیب می توان تصاویر واقعیت مجازی با عمق بالا و جزییات بسیار دقیق ثبت و ضبط کرد.

با کمک این دوربین، تصاویر واقعیت مجازی می تواند از هر نقطه یی در اطراف دکل مخصوص Lytro ایجاد و تولید شوند و رو به هر جهت یا میدانی که مورد نظر تولیدکننده است حرکت کنند.

این دوربین قرار است موج جدید فیلم های واقعیت مجازی را در سینماها ایجاد کند و این تکنولوژی همه جانبه و خلاقانه را گسترش دهد.

قدرت میدان نور دوربین واقعیت مجازی Lytro، به سازندگان تصاویر واقعیت مجازی کمک می کند که خلاقیت های جدیدی در صنعت فیلم سازی ایجاد کنند.

تصاویر تولید شده توسط دوربین واقعیت مجازی Lytro بر روی تمامی هدست های واقعیت مجازی با هر برندی قابل پخش می باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.