قدس آنلاین – رها واعظی: گوشی HTC A۹، گوشی چندان موفقی نبود، اما ظاهرا این شرکت در حال تلاش هایی سخت برای ایجاد تغییرات بر روی این گوشی و ارائه ی نمونه یی جدیدتر است.

راز بزرگ HTC برای گوشی جدیدش! A۹w چگونه خواهد بود؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کمپانی HTC در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام A9w می باشد که تقریبا مشابه HTC A9 می باشد، اما ظاهرا امکانات آن بهبود یافته است.

این گوشی هوشمند جدید دارای صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی می باشد که این مشخصات آن دقیقا منطبق با گوشی HTC A9 است.

دوربین جلوی این گوشی جدید 4 مگاپیکسل و دوربین عقب آن 13 مگاپیکسل می باشد و پردازنده ی آن نیز Snapdragon 617 با سرعت 1.5 گیگاهرتز می باشد.

این دسته از مشخصات گوشی هوشمند جدید HTC A9w نیز کاملا با گوشی HTC A9 یکسان می باشد.

در واقع یکی از تفاوت های این دو گوشی، میزان حافظه ی کارت میکرو SD برای افزایش حافظه ی گوشی است که در مدل جدید بالاتر می باشد.

این گوشی های هوشمند برای بازار چین ساخته شده است، البته احتمال دارد که گوشی هوشمند جدیدتر به جای سیستم عامل آندروید، از سیستم عامل ویندوز بهره گیرد.

گزارش های غیررسمی حاکی از آن است که احتمال دارد گوشی هوشمند جدید HTC A9w ارتقای بیش تری در سایر ویژگی های خود داشته باشد و شاهد ویژگی های با کیفیت تر آن نسبت به HTC A9 باشیم.

در گزارش ها آمده است که ممکن است گوشی جدید هوشمند HTC A9w دارای صفحه نمایشی با کیفیت 2K و پردازنده ی Snapdragon 820 با دوربین عقب 23 مگاپیکسل و باتری بهبود یافته ی 3 هزار و 500 میلی آمپر ساعتی باشد و فضای داخلی آن به 128 گیگابایت ارتقا یابد. البته این گزارش ها بیش تر شایعاتی غیر رسمی و پیش بینی هایی ایده آل از گوشی هوشمند جدید HTC می باشد.

اگر شایعات و گزارش های منتشر شده در خصوص گوشی هوشمند جدید HTC A9w درست باشد، انتظار می رود که خیلی زود تبدیل به یک گوشی برتر در بین گوشی های کمپانی HTC شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.