قدس آنلاین – رها واعظی: آندروید نسخه ی پوشیدنی های هوشمند خود را به روز کرده است.

کاهش عمر باتری در به روزرسانی جدید آندروید برای ساعت های هوشمند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در به روز رسانی جدید آندروید برای پوشیدنی های هوشمند، از نسخه ی 1.3 به 1.4، یک اشکال عمده به وجود آمده است.

ظاهرا نسخه ی 1.4 آندروید مخصوص پوشیدنی های هوشمند باعث کاهش عمر باتری در ساعت های مچی هوشمند آندرویدی شده است.

در این نسخه از آندروید ظاهرا امکان تنظیم و غیر فعال کردن پاپ آپ های راهنما وجود ندارد و همین امر باعث هدر رفتن باتری ساعت های هوشمند می شود.

گوگل اعلام کرده است که این موضوع در نسخه ی به روز رسانی جدید آندروید خطایی غیر عمد بوده است و به همین دلیل نسخه ی به روز رسانی جدید V1.4 را زودتر از موعد مقرر برای کاربران ساعت های هوشمند آندرویدی ارائه خواهد کرد. در این نسخه اشکالات موجود برطرف شده است و صاحبان ساعت های هوشمند آندرویدی دیگر مشکلی با سخت افزار سیستم خود نخواهند داشت.

ویژگی های جدیدی که به گفته ی گوگل قرار است در نسخه ی جدید به روز شده از آندروید ساعت های هوشمند اعمال شود، شامل؛ قابلیت بازی کردن با گوشی های هوشمند از طریق ساعت هوشمند و برقراری تماس با ساعت هوشمند توسط یک اسپیکر، پشتیبانی برای اتصال به برنامه های ارتباطی مانند واتساپ، ویچت، وایبر، تلگرام و امکان ارتباط از طریق تماس با این نرم افزارها، ژست جدید برای کنترل ساعت هوشمند مچی با یک دست، بهبود عمر باتری و افزوده شدن زبان های ماندارین، کانتونی، اندونزیایی، لهستانی، هلندی و تایلندی بر روی ساعت های هوشمند مچی آندرویدی می باشد.

کاربران پوشیدنی های آندرویدی برای این نسخه از آندروید بسیار مشتاق هستند و امیدوارند که مشکل عمر باتری کوتاه در نسخه ی فعلی آندروید حل شود.

همچنین افزایش تعداد زبان های پشتیبانی شده برای ساعت های مچی هوشمند بسیار به مذاق کاربران در سراسر دنیا خوش آمده است و از این موضوع استقبال کرده اند.

همچنین قابلیت های سخت افزاری ساعت های مچی هوشمند آندرویدی در حال گسترش است و این موضوع با بهبودی که قرار است در آندروید این دستگاه ها اعمال شود، همخوانی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.