قدس آنلاین – رها واعظی: ساعت ساز سوئیسی Tag Heuer از اولین ورود خود به دنیای ساعت های هوشمند، در رویدادی در نیویورک رونمایی کرد.

ساعت هوشمند جدید Tag Heuer با جدیدترین تراشه ی اینتل

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ساعت مچی هوشمند جدید Tag Heuer با استانداردهای بالا و مهندسی به سبک سوئیسی ساخته شده است.

این ساعت هوشمند جدید از جنس تیتانیوم درجه دوم می باشد و از سیستم عامل آندروید مخصوص پوشیدنی های هوشمند بهره می گیرد.

این ساعت مچی هوشمند دارای برنامه یی اکوسیستمیک است که تمام اطلاعات مربوط به گوشی های هوشمند را درون خود دارد و قادر به سازگاری با آیفون نیز می باشد.

یک نمونه از ساعت هوشمند Tag Heuer در مراسم رونمایی برای میهمان ها به نمایش در آمد، که دارای چهره یی دیجیتالی و ویژه بود. البته کمپانی سازنده وعده داده است که برای این ساعت هوشمند نرم افزارهای زیادی در دسترس خواهد بود، اما معرفی آن ها در پلی استور، در آینده انجام خواهد شد.

این ساعت مچی هوشمند دارای جدیدترین تراشه ی اینتل برای پوشیدنی های هوشمند، یعنی پردازنده ی Z34XX Atom می باشد. این نخستین محصولی است که از این تراشه بهره برده است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند سوئیسی Tag Heuer دارای قطر 46 میلی متری و از جنس کریستال یاقوت کبود می باشد. در اطراف صفحه نمایش نیز نشانگر های 5 دقیقه یی مشاهده می شود.

بند این ساعت هوشمند پلاستیکی بوده و در 6 رنگ موجود است که رنگ های استاندارد آن سیاه و سفید می باشد و سایر رنگ ها به صورت جداگانه به فروش می رسد.

باتری ساعت هوشمند Tag Heuer 410 میلی آمپر ساعت است و در حدود 25 ساعت عمر دارد.

ساعت هوشمند جدید سوئیسی دارای گارانتی دو ساله می باشد و پس از پایان این مدت کاربران در صوت نیاز می توانند این ساعت هوشمند را به صورت رایگان با یک ساعت مچی مکانیکی تعویض کنند.

قیمت این ساعت هزار و 500 دلار می باشد و در دسته ی ساعت های لوکس و گران قیمت قرار می گیرد.

این ساعت اکنون در فروشگاه های سراسر ایالات متحده ی آمریکا، انگلستان و ژاپن در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.