قدس آنلاین – رها واعظی: پاناسونیک به تازگی لپ تاپ هیبریدی جدید و با دوامی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مقاوم در شرایط نظامی طراحی کرد.

Toughbook ۲۰ پاناسونیک، لپ تاپی مقاوم برای شرایط نظامی!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Toughbook 20 جدید پاناسونیک، یک لپ تاپ هیبریدی با ویندوز 10 می باشند که 1.76 کیلوگرم وزن دارد و از پردازنده ی Core M5 vPro اینتل بهره می برد. این لپ تاپ دارای رم 8 گیگابایتی می باشد و به صورت بسیار مقاوم برای شرایط نظامی طراحی شده است.

Toughbook 20 پاناسونیک آن قدر مقاوم طراحی شده است که اگر از ارتفاع 72 اینچی آن را بیاندازید و یا در درجه حرارت 60 سانتی گرادی قرارش دهید، به هیچ عنوان آسیبی نمی بیند.

Toughbook 20 دارای صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 می باشد و در یک شاسی از آلیاژ آلومینیوم قرار گرفته است که این شاسی درپوشی بر روی پورت های لپ تاپ دارد و گرد و غبار و یا آب به داخل سیستم سخت افزاری و یا صفحه نمایش نفوذ نخواهد کرد. شاسی این لپ تاپ قفل می شود و از آن به طور کامل محافظت می کند.

Toughbook 20 دسته یی دارد که به عنوان پایه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تنها ایراد این لپ تاپ فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی آن است. البته می توان حافظه ی 512 گیگابایتی به صورت کارت حافظه به آن اضافه کرد.

این لپ تاپ مقاوم دارای GPS می باشد و مجهز به LTE 4G است. همچنین می توان ویندوز آن را به نسخه های قدیمی تر بازگرداند و حتی ویندوز 7 نیز بر روی آن قابل اجرا است.

این لپ تاپ در برابر گرمای بیش از حد مقاوم است، اما برای زمان های بسیار سرد دارای یک درایوجامد گرم کننده می باشد.

هنوز مشخص نیست که این لپ تاپ از باتری داخلی بهره می گیرد و یا یک باتری جداگانه دارد، اما مطمئنا مجهز به باتری شارژی خواهد بود.

این لپ تاپ در ماه فوریه عرضه می شود و قیمت آن 3 هزار و 99 دلار خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.