عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو گفت: آنچه مسلم بوده، این است که چنین تسهیلات و وام‌هایی باید در مسیر حمایت از تولید داخلی و تولید ملی باشد نه پولی در جیب چینی‌ها.

وام ۲۵ میلیون تومانی باید برای حمایت از تولید ملی باشد نه پولی در جیب چینی‌ها
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ارائه تسهیلات و وام 25 میلیون تومانی خودرو اظهار کرد: آنچه مسلم بوده، این است که چنین تسهیلات و وام‌هایی در مسیر حمایت از تولید داخلی و تولید ملی باید باشد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته شاهد بوده‌ایم که شرکت‌هایی نظیر مدیران خودرو برای فروش خودروهای ام. وی. ام مبادرت به ارائه تسهیلات و وام 25 میلیون تومانی کرده‌‌اند، تصریح کرد: دولت این وام را به گفته خودشان در راستای حمایت از تولید داخلی به مردم داده، پس چه دلیلی دارد که وام بدهند تا مردم خودرو چینی بخرند؟!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر هدف دولت از این کار فقط ارائه وام باشد که ما در حوزه‌های دیگر بسیار نیازمند‌تر به چنین وام‌هایی هستیم تا خودرو.

رجایی تأکید کرد: در اینجا این سوال مطرح است که اگر دولت قصد حمایت از تولید دارد، پس چرا پای خودرو چینی در میان است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارائه وام و تسهیلات برای خودرو چینی هیچ توجیهی ندارد، عنوان کرد: حقیقتاً نمی‌دانم واقعاً دولت با چه استدلالی چنین کاری انجام داده است، اما اگر فقط قصد ارائه وام دارد، بنده اعلام می‌کنم که ما در بسیاری از حوزه‌های دیگر خیلی بیشتر و بیشتر از خودرو نیاز به وام و تسهیلات داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.