نماینده مردم مشهد و کلات گفت: هم‌اکنون دو راهکار عمده برای حل مشکلات مجموعه پدیده و سرمایه‌گذاران آن وجود دارد.

۲راهکار برای حل مشکلات پدیده شاندیز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم نصرالله پژمانفر اظهار داشت: در واقع در جلسات متعددی که تاکنون برای حل موضوع پدیده بیان شده یکی از مسائلی که همواره مورد توجه قرار گرفته دور کردن مردم از التهابات روحی بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پدیده اعلام کرده که آمادگی دارد وجوه مردم را پرداخت کند، تصریح کرد: با این حال مدیران این شرکت با تلاشی که داشته‌اند نتوانسته‌اند سرمایه گذاری را برای خرید پروژه پیدا کنند که در این زمینه با آنها همکاری داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: هم اکنون چند چاره بیشتر پیش روی پدیده وجود ندارد نخست اینکه یک مؤسسه مالی و اعتباری قوی این پروژه را در اختیار گرفته و دیون مردم را بپردازد.

پژمانفر بیان کرد: همچنین می‌توان امکانی به وجود آورد که مردم بتوانند به جای پول نقد، دارایی‌های پدیده را در ازای مطالبات خود تملک کنند.

وی با تأکید بر اینکه حل مشکل پدیده در یک فضای ملتهب روحی امکانپذیر نیست، تصریح کرد: آخرین برخوردی که در این زمینه باید انجام شود برخورد قهری و قضایی است زیرا هم اکنون پای وضعیت روحی مردم و التهابات زیاد اجتماعی در میان است و باید مساعدتی صورت بگیرد تا این مسئله به سود جامعه به اتمام برسد.

نماینده مردم مشهد و کلات بیان کرد: دستگاه باید مساعدت لازم را داشته باشد زیرا مردم در واقع در وضعیت تبلیغات فراوان و مشاهده ساخت و سازهای انجام شده در پروژه پدیده شاندیز سرمایه گذاری داشتند و هم اکنون نیز باید برای آنها موقعیتی آرام و بدون تنش را به وجود آورد.

پژمانفر بیان کرد: دستگاه قضایی نسبت به این موضوع تلاش خود را کرده است و امیدواریم هرچه سریعتر مشکل مردم حل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صابر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    17 3
    واقعا دم مسئولین ما گرم خوابم خدا به دادمون برسه
  • عزیز IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    20 0
    نزدیک به ۱۲ماه سهامداران صبور وقانونمند پدیده منتظر راهکار قاطع ومنطقی برای اخذ مطالبات خود هستند چرا اینقدر مردم را سرگردان کرده اید وچرامسولین پاسخگونیستندسهامداران بی تقصیر اما گرفتار شده اند!!!!..
  • نیما IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    مسولین محترم یک سوال؟ اگه پول خودتونم تو این طور جایی گیر کرده بود بازم دست رو دست میزاشتین والا به خدا خیلیا عین من همه جوره تو قرض افتادن یه فکری به حال ماها بکنین یه کاری نکنین فکر کنیم بی خودی پای صندوقین رای رفتیم
  • سیدی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    1 0
    بهترین راهکاراین است که بگذاریدپدیده به فعالیت طبیعی خود ادامه دهد!مگرتاقبل ازاین حرفامشکلی بود؟
  • امیر IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    1 0
    وقتی حرف از اخبار خارج از کشور میاد مثل بی بی سی و سی ان ان ،میگن:اینها اخبارهایی رو میگن که ما برای حفظ منافع مردم برای مردم بازگو نمی کنیم و اونها بازگو میکنن و بخاطر همین رسانه های قالتاقی هستند اما خودشون یه دفعه یه خبری که اصلا نیازی نیست رسانه ای بشه و اختلاف بین کله گنده های این دولت و او دولته را خیلی راحت تو بازگو میکنن و رسانه ایش میکنن که الان هم نتیجه اش این شده آخه آدم حسابی ها برای چی آنقدر با آبروی مردم بازی میکنین ؟! یه مشکلی بین خودتونه به مردم چه ربطی داره ؟! حالا هم ساکت نشستن هیچی نمی گن !!!
  • ناهید IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    1 0
    گر از شورای امنیت سازمان ملل میخواست مجوز صادر کنه ،تا حالا شده بود!! یک مجوز میخواد بده جهاد کشاورزی ،نماینده مشهد و کلات گفته که تا آخر همین هفته که 5 شنبه بود صادر خواهد شد،....شواری عالی امنیت ملی یک توسیه و دستوری صادر کنه تا جهاد کشاورزی دست از سر شرکت و مردم برداره و باج نگیره،!!! همین جهاد در 4 سال قبل 2 بار محکوم شده و نمیدانیم چرا رییس قوه قضاییه با اعمال ماده 18 موافقت کرد و این فشار رو به مردم و شرکت پدیده وارد کردن!! منظورشان فشار به شرکت و مردم هست و همون افکاری که میگه اونجا مرکز فساد میشه....فکر کنم مردم باید یک خودی نشون بدن تا این امثال جهاد دمشو جمع کنه و بدونه که پدیده صاحب داره و مدیران کشور نوکر مردمند نه ارباب مردم.....عجب روزگاری شده که 150 هزار خانواده در پدیده و 930 هزار نفر و خانواده هم در پی حمله به پدیده و بدهی این شرکت به موسسه میزان...در موسسه میزان حدود 11
  • زهره IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    4 0
    سلام.لطفا هرچه زودتر تکلیف سهامداران رو روشن کنید.بیشتر از این صبر جایز نیست
  • کیوان IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    با سلام .دو باره نزدیک انتخوابات شد دوستان نماینده بفکر مردم افتادن این مردم هیچ جای دونیا پیدا نمیشه کرد مشکل به این کوچکی انقدر باید طول بکشه شغل برای جونا درست نمیکنن ولی خوب سرکاری میزارن به فکر سرمایی مردم باشید به فکر روحیه مردم ایران باشید. باتشکر
  • naser IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام مدیرعامل پدیده با حدود6میلیارد تومان در 8 سال پیش کلنگ پدیده را زد وبا زرنگی تنها 20درصدسهام پروزه را به مردم با قیمت هرسهم100تومان فروخت سپس با شیوه های مختلف تبلیغاتی از ان پروزه ای افسانه ای ساخت وطی 6سال قیمت سهام راهر سهم به 12175تومان رساند سهامی که قیمت گذار ان خود او بود چون 80درصد سهام شرکت را در اختیار داشت حال 13مجوز از14مجوزی که نمی توانسته بگیرد با سپر قرار دادن سهامداران گرفت شما قضاوت کنید برنده 10ماه خوابیدن این پروزه کیست 20درصد مردم عادی که هنوز تکلیفشان روشن نیست واز سرمایه شان تنها برگه ای در دست دارند که در هیچ دادگاهی به استناد ان نمی توانند شکایت کنند یا مدیرعاملی که به راحتی املاکش در این پروزه سند دار شده و با تعین قیمت خودش به فروش میرسد ( راه حل) یا باید موسسین این پروزه هرچه سریعتر پول مردم را براساس تعهداتی که داده اند پرداخت کنند یا املاکی را که سندار میشود را بر اساس قیمت دادگستری به سهامداران واگذار کنند