گناباد- خبرنگار قدس: هفته گذشته تعدادی از سپرده گذاران مؤسسه آرمان (بدر توس) در گناباد در محل شعبه این مؤسسه جمع شدند تا شاید کسی به داد آنان برسد...

خواسته های  سپرده گذاران مؤسسه « آرمان»  در گناباد

 البته این اجتماع مانند مشهد به شکستن شیشه‌های شعبه نینجامید ولی مردم نیز جوابی از مسؤولان نگرفتند.          

یکی از سپرده گذاران در این مؤسسه گفت: بیش از10 ماه است که برای دریافت سپرده ام به مؤسسه مراجعه می کنم که کارکنان مؤسسه بدر توس گناباد به علت نبودن اعتبار، جوابگوی من نیستند.

وی که به علت شرایط شغلی اش نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: ما تقاضای نادرستی نداریم و فقط درخواست داریم مسؤولان این شعبه کل سپرده و یا حداقل مقداری از سپرده مان را به ما برگردانند تا نیازهای خود را برطرف کنیم.

سپرده گذار دیگری نیز گفت: بنده 80 میلیون تومان در مؤسسه بدر توس که وابسته به مؤسسه آرمان می باشد سپرده گذاری کرده ام، اما وقتی برای دریافت یک میلیون تومان به شعبه مراجعه کرده ام مسؤولین شعبه از عدم وجود اعتبار خبر می‌دهند. حسین کریمی افزود ؛ یکی از افراد سپرده گذار در این مؤسسه، سپرده خود را 20 درصد ارزان تر به شخصی دیگر واگذار کرده است تا با استفاده از این روش، بخشی از سرمایه خود را دریافت کند.

وی ادامه داد: با این شرایط مؤسسه، بنده از دریافت اصل سپرده خود اطمینان ندارم و حاضرم بخشی از پول و سود پول خود را به مؤسسه ببخشم تا مشکلات خود را برطرف کنم.

زرگران یکی دیگر از سپرده گذاران گفت: ابتدا زمانی که برای افتتاح حساب به موسسه بدر توس مراجعه کرده ام مسؤولین این شعبه اعلام کردند مؤسسه بدر توس با مؤسسه آرمان ادغام شده اند و مؤسسه آرمان نیز تحت نظارت بانک مرکزی می باشد. وی افزود: حال متوجه می‌شویم هیچ  نظارتی از طرف بانک مرکزی بر این شعبه وجود ندارد.

در ادامه، مهدی کریمی فخر آبادی مسؤول شعبه بدر توس در گناباد که هیچ جواب قانع کننده ای به سپرده گذاران نداشت در حضور مأمورین امنیتی گفت: من به عنوان مسؤول شعبه، مرتب متقاضی واریز بخشی از پول سپرده گذاران شده ام و تمام مشکلات سپرده گذاران را به گوش مسؤول شعب بدر توس رسانده ام.

یکی از کارمندان شعبه هم گفت: یکی از سپرده گذاران که شخص سالخورده‌ای بود برای دریافت 200 هزار تومان از سپرده چند میلیونی خود به شعبه مراجعه و ادعا کرد در فصل سرما گاز خانه ام را قطع کرده اند و من برای برطرف کردن مشکل وی از جیبم این مبلغ را به وی پرداخت کردم.

شایان ذکر است: سپرده گذاران گناباد  بیش از 70 میلیارد ریال در شعبه بدر توس شهرستان گناباد سرمایه گذاری کرده اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید ابوالفضل IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 0
    بانک مرکزی رسما نامه ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران را صادر کرد. این نامه که به امضای ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی رسیده است،به مسوولان موسسه اعتباری آرمان ایرانیان اجازه می دهد که بصورت رسمی موسسه را در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت کنند. این موضوع مهم و حیاتی گام نهایی برای اخذ مجوز رسمی به شمار می رود. گفتنی است، 10 آبان نیز اساسنامه این موسسه به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده بود. ثبت یک موسسه در اداره ثبت شرکت ها به معنی تاسیس آن است.پس از ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان، تنها صدور مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی با امضای رئیس کل بانک مرکزی باقی می ماند. پیش بینی می شود این مهم نیز با درایت و تدبیر بانک مرکزی و نیز همراهی مسوولان ارشد آن،بزودی محقق شود و موسسه اعتباری آرمان ایرانیان به جرگه موسسات رسمی و مجوزدار بپیوندد. موسسه اعتباری آرمان ایرانیان پس از موسسات توسعه،کوثر،عسکریه و نور، پنجمین موسسه ای خواهد بود که وارد باشگاه مجوزدارها می شود. به موسسه اعتباری آرمان ایرانیان تبریک میگوییم انشاا.. هرچه زودتر تمام تعاونی های زیر مجوعه یکی شوند و با نام آرمان ایرانیان فعالیت کنند