البته این اجتماع مانند مشهد به شکستن شیشههای شعبه نینجامید ولی مردم نیز جوابی از مسؤولان نگرفتند.
یکی از سپرده گذاران در این مؤسسه گفت: بیش از10 ماه است که برای دریافت سپرده ام به مؤسسه مراجعه می کنم که کارکنان مؤسسه بدر توس گناباد به علت نبودن اعتبار، جوابگوی من نیستند.
وی که به علت شرایط شغلی اش نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: ما تقاضای نادرستی نداریم و فقط درخواست داریم مسؤولان این شعبه کل سپرده و یا حداقل مقداری از سپرده مان را به ما برگردانند تا نیازهای خود را برطرف کنیم.
سپرده گذار دیگری نیز گفت: بنده 80 میلیون تومان در مؤسسه بدر توس که وابسته به مؤسسه آرمان می باشد سپرده گذاری کرده ام، اما وقتی برای دریافت یک میلیون تومان به شعبه مراجعه کرده ام مسؤولین شعبه از عدم وجود اعتبار خبر میدهند. حسین کریمی افزود ؛ یکی از افراد سپرده گذار در این مؤسسه، سپرده خود را 20 درصد ارزان تر به شخصی دیگر واگذار کرده است تا با استفاده از این روش، بخشی از سرمایه خود را دریافت کند.
وی ادامه داد: با این شرایط مؤسسه، بنده از دریافت اصل سپرده خود اطمینان ندارم و حاضرم بخشی از پول و سود پول خود را به مؤسسه ببخشم تا مشکلات خود را برطرف کنم.
زرگران یکی دیگر از سپرده گذاران گفت: ابتدا زمانی که برای افتتاح حساب به موسسه بدر توس مراجعه کرده ام مسؤولین این شعبه اعلام کردند مؤسسه بدر توس با مؤسسه آرمان ادغام شده اند و مؤسسه آرمان نیز تحت نظارت بانک مرکزی می باشد. وی افزود: حال متوجه میشویم هیچ نظارتی از طرف بانک مرکزی بر این شعبه وجود ندارد.
در ادامه، مهدی کریمی فخر آبادی مسؤول شعبه بدر توس در گناباد که هیچ جواب قانع کننده ای به سپرده گذاران نداشت در حضور مأمورین امنیتی گفت: من به عنوان مسؤول شعبه، مرتب متقاضی واریز بخشی از پول سپرده گذاران شده ام و تمام مشکلات سپرده گذاران را به گوش مسؤول شعب بدر توس رسانده ام.
یکی از کارمندان شعبه هم گفت: یکی از سپرده گذاران که شخص سالخوردهای بود برای دریافت 200 هزار تومان از سپرده چند میلیونی خود به شعبه مراجعه و ادعا کرد در فصل سرما گاز خانه ام را قطع کرده اند و من برای برطرف کردن مشکل وی از جیبم این مبلغ را به وی پرداخت کردم.
شایان ذکر است: سپرده گذاران گناباد بیش از 70 میلیارد ریال در شعبه بدر توس شهرستان گناباد سرمایه گذاری کرده اند.
نظر شما