۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 322707

قدس آنلاین – رها واعظی: سیستم هشدار جدید برای Gmail گوگل در راه است.

گام جدید Gmail به سوی امنیتی فوق العاده

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل در نظر دارد که برای جلوگیری از تهدیدات امنیتی ایمیل ها، سیستم هشدار جدیدی به Gmail خود اضافه کند.

سیستم هشدار جدید گوگل به گونه ای است که اگر شخص دومی به جز کاربر اصلی به ایمیل متصل شود، به کاربر اصلی هشدار می دهد.

گوگل در یک پست وبلاگی در خصوص امنیت آنلاین سیستم گوگل اعلام کرد که این کمپانی یک مطالعه ی دو ساله در خصوص امنیت ایمیل با همکاری دانشگاه ایلی نویز و میشیگان انجام داده است.

این مطالعه نشان داده است که با وجود افزایش تاکید بر استفاده از سیستم رمزگذاری در قسمت های مختلف خدمات ایمیل، در مناطق متعددی از جهان، خلاف این موضوع کار می شود و استفاده از سیستم ارتباطات امن SSL و سرورهای DNS به هکرها و نرم افزارهای مخرب اجازه ی نفوذ به ایمیل کاربران، حملات سایبری و تخریب سرویس های ایمیل آن ها را می دهد.

گوگل توضیح داده است که به طور کلی، Gmail نوعی سرویس ارائه دهنده ی ایمیل است که از سرویس های ارائه ی ایمیل دیگر تاثیر نمی پذیرد، بلکه بر آن ها تاثیر می گذارد و آن ها را پیش از دریافت از سرورهای مختلف روت می کند.

گوگل اضافه کرده است که برای مبارزه و جلوگیری از حملات سایبری به ایمیل کاربران، سیستم هشدار جدیدی ایجاد کرده است که از هفته های آینده آغاز به کار خواهد کرد.

این سیستم هشدار، زمانی که اتصالی غیر از اتصال کاربر اصلی به ایمیل صورت گیرد، یک پیام سیستمی به کاربر ارسال می کند و خطر احتمالی موجود را به وی هشدار می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    خودتون فهمیدید چی نوشتید؟