قدس آنلاین: مراسم بدرقه و حرکت کاروان «نانوایی صلواتی برای زائران پیاده اربعین حسینی» اعزامی به کربلا معلی ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) محله سیدی مشهد برگزار شد.

کاروان «نانوایی صلواتی برای زائران پیاده اربعین حسینی» عازم کربلای معلی شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم بدرقه و حرکت کاروان «نانوایی صلواتی برای زائرین پیاده اربعین حسینی» اعزامی به کربلا معلی ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) محله سیدی مشهد برگزار شد. 

این مراسم همزمان با نماز ظهر و عصر با حضور پرشور مردم و مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این مکان برگزار شد.

این کاروان شامل 24 نانوای افتخاری،  یک دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک با ظرفیت پخت 20 هزار نان در شبانه روز و 3 دستگاه نانوایی سنتی با ظرفیت پخت 6 هزار نان در شبانه روز و 45 تن آرد بوده که در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی مستقر می‌شود.

آرد نان با کمک خیران تأمین شده و دستگاه پخت نان از محل درآمد موقوفات خراسان رضوی تأمین شده است.

همه‌ساله بیش از 20 میلیون نفر از شیعیان کشورهای اسلامی به عشق امام حسین(ع) در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی(ع) با پای پیاده به سمت کربلای معلی مشرف می‌شوند و خدام زائران پیاده امام حسین(ع) از این فرصت بهترین استفاده را در جهت خدمت‌رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی(ع) می‌کنند و یکی از گروه‌ها کاروان نانوایان صلواتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.