قدس آنلاین – رها واعظی: عینک هوشمند AR ایسوس که در واقع، نسخه ی اقتصادی HoloLens می باشد، در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

رونمایی از عینک هوشمند AR ایسوس، در سال ۲۰۱۶

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کمپانی ایسوس تایید کرده است که سخت در حال کار بر روی عینک هوشمند AR می باشد و قصد دارد، قدم در مسیری بگذارد که مایکروسافت برای تولید HoloLens خود طی کرده است.

مدیر اجرایی ایسوس اخیرا در یک گفت و گوی اینترنتی تایید کرده است که در حال کار بر روی عینک هوشمند یا همان هدست واقعیت مجازی خود با نام AR می باشد.

وی اعلام کرده است که احتمالا در سال 2016 از این محصول جدید ایسوس رونمایی خواهد شد.

جری شن، مدیر عامل کمپانی ایسوس نیز اظهار کرده است که در سال آینده با یک محصول جدید و به روز به نام AR به بازار تکنولوژی رونق خواهد داد و مطمئن است که سیستم جدید تولید کمپانی اش برای مردم بسیار مهم خواهد بود.

سیستم هوشمند AR ایسوس بازار گسترده تری را نسبت به بازار مایکروسافت هدف قرار داده است.

شایعه ی به وجود آمده در خصوص عینک هوشمند AR آن است که این دستگاه از سیستم عامل Windows Holographic استفاده خواهد کرد. این سیستم عامل پیش تر در عدست هوشمند HoloLens دیده شده است.

بدون شک، ایسوس تنها تولید کننده یی نیست که در طول ماه های گذشته قدم در راه تولید عینک و هدست هوشمند گذاشته است، بلکه آمازون نیز اختراعی مشابه را به تازگی ثبت کرده و در صدد ساخت آن می باشد.

به این ترتیب، احتمال می رود که در آغاز سال آینده، شاهد ورود موج عظیمی از سیستم های هوشمند واقعیت مجازی از جمله Oculus Rift و HTC Vive به بازار تکنولوژی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.