قدس آنلاین – رها واعظی: شایعات در خصوص رونمایی از نسل دوم گوشی های آیفون با بدنه ی پلی کربناتی اوج گرفته است.

انتشار شایعات در خصوص رونمایی از آیفون ۶С در اواسط سال ۲۰۱۶

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به تازگی در خبرهای مختلف دنیا، سخن از نسل دوم گوشی های آیفون با بدنه ی پلی کربناتی به میان آمده است. آخرین شایعه نیز مربوط به تاریخ رونمایی گوشی احتمالی آیفون 6C می باشد، تاریخی که در خصوص رونمایی این گوشی اعلام شده، اواسط سال 2016 می باشد، اما این تاریخ دقیق نیست.

کوین وانگ، یکی از تحلیلگران IHS در آخرین تحلیل خود اعلام کرده بود که احتمالا آیفون 6C تا پایان سال 2015 خواهد رسید، اما ظاهرا زمانی که وی تحلیل کرده بود، کمی زودتر از موعد مورد انتظار می باشد.

بیش از دو سال از زمانی که اپل از آیفون 5C خود رونمایی کرد، می گذرد. این آیفون دارای بدنه یی با پوشش های پلاستیکی رنگی و قیمتی پایین تر و ارزان تر از آیفون 5S بود و بسیاری از کاربران به علت قیمت مناسب از آن استقبال کردند.

هر چند ممکن است پیش بینی وانگ در خصوص آیفون 6C درست نباشد، اما هنوز هم دنیای تکنولوژی منتظر یک گوشی مشابه با آیفون 5S بوده و در حال حاضر شایعات را در خصوص نسل جدیدی از این نوع گوشی به اوج رسانده است. هر چند شایعات در خصوص محصولات اپل چندان هم بی اساس نیست و قبلا برای iPad Pro نیز شایعاتی مشابه در جریان بوده است.

شایعه ی دیگری که در خصوص محصولات اپل، این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده، مربوط به تبلت بسیار بزرگ این کمپانی می باشد، که سال ها است در خصوص آن صحبت شده است. البته این شایعه آن قدر دنباله دار بوده است که دیگر مردم به این باور رسیده اند که روند به حقیقت پیوستن آن هرگز شروع نخواهد شد.

هر چند هنوز نمی توان به طور قطعی بر روی تولید آیفون 6C حساب کرد، اما احتمال دیدن یک گوشی رنگارنگ دیگر از طرف اپل چندان هم بعید نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.