قدس آنلاین – رها واعظی: کاربرانی که به تازگی iPad Pro اپل را خریداری کرده اند، از یک مشکل در این سیستم شکایت داشته اند.

مشکل موجود در iPad Pro جدید اپل و شکایت کاربران

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کاربرانی که به تازگی iPad Pro را خریداری کرده اند، از بروز مشکل جدیدی در این تبلت جدید خبر داده اند.

اپل در حال پیگیری شکایت جدید از کاربران iPad Pro می باشد. در این شکایت ها عنوان شده است که iPad Pro در زمان اتصال به شارژ به طور ناگهانی و خود به خود خاموش می شود.

اپل پس از دریافت این شکایت، با اعلام آن از کاربران خواست تا اگر مشکل مشابهی دارند اعلام کنند.

این کمپانی پس از دریافت شکایات مشابه، در صدد یافتن علت آن بر آمد.

ظاهرا مشکل اصلی مربوط به قدرت شارژ و میزان پذیرش دستگاه می باشد، به طوری که وقتی تبلت iPad Pro را به شارژ وصل می کنند، تبلت ناگهان خاموش می شود و پس از روشن شدن به تنظیمات کارخانه بازگشته است.

این اتفاق دقایقی پس از اتصال دستگاه به شارژر رخ می دهد.

اپل اعلام کرده است که به نظر نمی رسد مشکل مربوط به شارژر باشد، بلکه احتمالا مشکل نرم افزاری است.

در حال حاضر کاربرانی که دستگاه را به iOS 9.2 بتا ارتقا داده اند، اعلام کرده اند که مشکلشان در ریست شدن دستگاه هم زمان با اتصال به شارژ برطرف شده است.

پس باید امیدوار بود که پس از عرضه ی نسخه ی اصلی iOS 9.2 این مشکل برای تمام دستگاه های iPad Pro برطرف شود.

در حال حاضر کارشناسان اپل به کاربران توصیه کرده اند که تنها پس از اتمام کامل شارژ iPad Pro خود، آن را یک شب کامل به شارژ بزنند و صبح روز بعد تنظیمات مورد نیاز خود را مجددا اعمال کنند.

البته ارائه ی این راه حل به معنای برطرف شدن و یا نادیده گرفته شدن موضوع از طرف اپل نیست، بلکه این کمپانی در تلاش است تا مشکل را به صورت ریشه یی در به روز رسانی جدید سیستم عامل خود برطرف کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.