ورامین- خبرنگارقدس: فرماندار ورامین گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان، از نزدیک با خانواده این عزیزان دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.

طرح سپاس از 513 خانواده شاهد و ایثارگر ورامین برگزار می شود


خوانساری اظهار کرد: اجرای طرح سپاس در شهرستان ورامین برای نخستین بار در سطح کشور و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران ، مسئولان و رؤسای ادارات بنیاد شهید استان تهران، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان ورامین در روز دوم آذرماه سال جاری طی یک روز اجرا شده و طی آن از 513 خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور مسئولان تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح 171 اکیپ از کل استان تهران و شهرستان ورامین با حضور در منازل 150خانواده شهید و 363 خانواده جانباز از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران و خانواده معظم آنان تجلیل به عمل خواهند آورد.
وی رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه مسئولان اعلام کرد و گفت: حضور در منزل شهیدان باید به عنوان وظیفه ذاتی مسئولان در طول سال اجرا شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و ضمن رفع آنها، از حضور معنوی خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره ببرند.
وی درادامه گفت: با اجرای طرح سپاس می توان بیش از گذشته با شخصیت شهیدان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و آثار بیشتری از دلاوری و از خودگذشتگی آنان را در اختیار جامعه قرار داد که یقینا این امر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منجر خواهد.

محمدامامی
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.