۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 323723
بارسلونا با تمام قوا مقابل رئال مادريد+عكس

به گزارش قدس آنلاين،آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا برای رویارویی با سفیدپوشان شهر مادرید تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارند.

 همانند رافائل بنیتس که تمامی بازیکنانش را برای بازی فردا شب (شنبه) ال‌کلاسیکو در اختیار خواهد داشت، لوئیس انریکه، سرمربی موفق بارسلونا هم برای این بازی حساس دستش برای انتخاب ترکیب باز است، چرا که تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد. البته هنوز حضور لیونل مسی، ستاره بی‌چون و چرای بارسا در این بازی در هاله‌ای از ابهام است.

بازیکنانی همچون نیمار، دنی آلوز، کلودیو براوو، خاویر ماسچرانو،‌ آردا توران و مونیر الحدادی در بازگشت از اردوی تیم‌های ملی کشورشان در تمرینات روز گذشته (پنجشنبه) بارسلونا حضور پیدا کردند تا این تیم در آستانه ال‌کلاسیکو با ترکیبی کامل تمریناتش را دنبال کند. البته توران و آلیکس ویدال نمی‌توانند در ال‌کلاسیکو بارسلونا را همراهی کنند، چرا که به خاطر محرومیتی که فیفا برای بارسلونا در نظر گرفته تا ماه ژانویه 2016 حق استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارد.

بر اساس گزارش روزنامه «آس» اسپانیا، با وجود اینکه ایوان راکیتیچ و لیونل مسی تمرینات معمول خود را انجام داده‌اند، ولی لوئیس انریکه هنوز در خصوص استفاده احتمالی از این دو اظهارنظر نکرده و ترکیب 11 نفره خود را عصر فردا انتخاب خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که انریکه برای بازی فردا از مسی و راکیتیچ 90 دقیقه کامل استفاده خواهد کرد یا نه، ولی با توجه به اینکه گزینه‌های او در پست‌های موردنظر کم است، شاید وی را مجبور به استفاده از این دو بازیکن کند.

احتمال می‌رود که انریکه برای بازی فردا، کلودیو براوو را درون دروازه بگذارد و جلوی او و در خط دفاعی از دنی آلوز، جرارد پیکه، خاویر ماسچرانو و جوردی آلبا استفاده کند. در خط میانی هم احتمالاً سرخیو بوسکتس، سرخی روبرتو و ایوان راکیتیچ حضور پیدا خواهند کرد و جلوی اینها آندرس اینیستا ایفای نقش خواهد کرد تا نیمار و لوئیس سوارز را در خط حمله تغذیه کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.