قدس آنلاین – رها واعظی: Oculus و سامسونگ، هدست واقعیت مجازی Gear VR را طراحی کرده اند.

هدست واقعیت مجازی Gear VR  سامسونگ، با قیمتی مقرون به صرفه

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به زودی، علاقه مندان و مشتاقان تکنولوژی واقعیت مجازی، بالاخره می توانند هدست تولید شده توسط سامسونگ و Oculus را تجربه کنند.

هدست Gear VR که به طور رسمی راه اندازی شد، نسخه ی خلاقانه یی از هدست های واقعیت مجازی می باشد.

ویژگی اصلی و مثبت این هدست، قیمت مقرون به صرفه ی آن نسبت به سایر هدست های واقعیت مجازی می باشد. این هدست 99 دلاری با گوشی های هوشمند گلکسی نوت 5، گلکسی S6 Edge +، گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge سامسونگ سازگاری دارد.

هدست واقعیت مجازی Gear VR در آمریکا با هر دو اپراتور AT & T و T-Mobile از هفته های آینده عرضه می شود و نسخه های نمایشی موجود در فروشگاه ها با اپراتور AT & T قابل تست کردن برای مشتریان خواهد بود.

تجربه ی کار کردن با هدست های واقعیت مجازی کمی شگفت انگیز است. این تجربه در کار کردن با هدست Gear VR نیز به همین صورت می باشد.

بازی های و برنامه های پیشرفته یی برای Gear VR در حال آماده سازی می باشد که از ماه های آینده قابل دسترسی خواهد بود. بیش از 25 برند تجاری از ماه ها پیش و در حال ساخت و راه اندازی بیش از 100 بازی و برنامه برای Gear VR بوده اند.

برنامه ی Oculus Social Alpha دارای فضایی برای ارتباط با دوستان مجازی در محیط واقعیت مجازی می باشد و امکان چت کردن، تماشای تأتر واقعیت مجازی، تماشای فیلم های یوتیوب به صورت واقعیت مجازی و استفاده از سایر سرگرمی های شبکه های مجازی را فرآهم می کند.

برنامه های قابل استفاده بر روی Gear VR از طریق فروشگاه مخصوصی بر روی دستگاه بارگذاری شده است و در آینده یی نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.