عادل مزاری رئیس کمیسون کلان شهرها در بازدیدی که از چند شرکت پارک خراسان داشت به اهمیت ایجاد حلقه واسط بین شرکتهای پارک خراسان و شهرداری ها تاکید نمود.

بازدید رئیس کمیسون کلان شهرها ازشرکت های پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، دربازدیدی که رئیس کمیسیون کلان شهرهاازچند شرکت پارک خراسان داشت ابرازخرسندی خود را از حضور فعال جوانان در صنعت بیان کرد و گفت: حضورفعال جوانان پرشور در صنعت کشور بسیاربا ارزش است.

در نشستی که با حضور حسن علم الهدایی در سالن جلسات پارک خراسان برگزار شد رئیس کمیسون کلان شهرها در زمینه همکاری شهرداری تهران با شرکت های پارک علم و فناوری خراسان گفت: ظرفیت بالای شرکت های پارک خراسان می تواند زمینه مناسبی را در جهت همکاری با شهرداری ایجاد کند تا بدین وسیله بتوان سیستم های نظارتی و ماشینی را جایگزین انسان کنیم و از این طریق بسیاری از مشکلات حل شود.

مزاری ایجاد کارگاه آموزشی در مشهد و ایجاد پکیجی از فعالیت های شرکت های پارک خراسان و ارسال آن به شهرداری های دیگررا در جهت ایجاد حلقه ارتباط بین شهرداری ها مفید دانست.

رییس پارک علم و فناوری خراسان نیز ابراز خرسندی خود را از همکاری شرکتهای پارک خراسان با شهرداری تهران اعلام نمود و افزود: خوشبختانه در نمایشگاه مدیریت شهری تهران امسال شرکت های پارک 98 تفاهم نامه با شهرداری تهران منعقد کردند و همچنان منتظر پیگیری این تفاهم نامه ها هستیم.

وی همچنین با توجه به اهمیت بحث توسعه  درون زا، رسالت اصلی پارک خراسان راحمایت از متخصصین داخلی  و صاحبان ایده درشرکت ها جهت استفاده در صنعت بیان نمود .

دراین نشست شرکت های طرف قرارداد 98 تفاهم نامه منعقد شده در نمایشگاه مدیریت شهری تهران ، بزرگترین مشکل خود را نبود ردیف بودجه و تخصیص اعتبار برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه ها در شهرداری تهران بیان کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.